Akatsuki återvänder
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Akatsuki återvänder
|
Borttagen
|
Handling: Akatsuki är en grupp med kriminela s rank ninjor det var en tid då den gruppen försökte ta över världen de fångade jinshûriki ( ninjor som har en bäst inlåst inom sig )· De fångade nästan alla och hade nästan fått fram vapnet som de ville ha men innan de han få fram vapnet så dödades dom en efter en nu är det en ny organisation av akasuki medlemar som vill fånga de nya jinshuriks· Är en grupp utvalda ninjor starka nog att rädda världen eller kommer akasuki lyckas med sin plan?
Regler
* Skriv inte i denna tråd om du inte är min motspelare
* Det kommer kanske företkoma våld i rollspelet
* vi skriver i tredje person
* Detta är ett rollspel baserat på den kända anime/ manga serien Naruto
Niela
3 jan, 2014 18:27
|
Du får inte svara på den här tråden.