Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS||

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||

1 2 3 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Nessie Black
Elev

Avatar


IvdaPivda
Min dator var lite snabbt så den vägrade liksom låta mig fortsätta titeln...



Mall:
Namn: Alexandra Knight
Ev. smeknamn: Alex
Utseende: Hon har långt svart hår, gröna busiga ögon. Hon är 155 lång och är väldigt vig
Personlighet: Hon är som de flesta Slytherinare lite småtaskig mot Mugglarfödda. Hon är annars väldigt schysst.
Blod: Halvblod
Familj: Mamma Teresa, pappa John, syskonen Alice (10), Martin (16) och Johannes (23)
Husdjur: Ugglan Piggy
Stav: Körsbärsträ, 10tum, böjlig, fenixfjäder
Övrigt: Hon älskar att teckna.

Come to the dark side, we have Draco

2 jan, 2014 16:09

Borttagen

Avatar


Mall:
Namn: Ewan Key
Ev. smeknamn: -
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fts3.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DH.4708144362619114%26amp%3Bpid%3D15.1
Personlighet: Rollas
Blod: Mugglarfödd
Familj: Mamma Lina, Pappa Karl, Lillasyster Mia [10]
Husdjur: Råtta Nathaniel
Stav: Mahogny träd, 12 tum, testralhår som kärna
Övrigt:-

2 jan, 2014 16:25

Nessie Black
Elev

Avatar


Alex drog handen genom sitt mörka hår och såg ut genom kupéfönstret. Tåget skulle snart börja rulla. Hon såg upp mot hyllan där hon hade sin uggla. Hon log lite och såg sedan ut igen. Kupén var helt tom förutom henne, hennes koffert och Piggy.

Come to the dark side, we have Draco

2 jan, 2014 16:35

Borttagen

Avatar


Skriver i jag-form
___________________
Mamma, pappa och min lillasyster hade följt mig till tåget. Jag tyckte att det till och med var lite pinsamt att mina föräldrar följde mig, jag var ju redan 17 år.
Jag gick genom de trånga korridorerna på hogwarts expressen och sökte efter en tom kupé. Jag fick söka länge, men till slut hittade jag en nästan tom kupé. En tjej som jag visste att gick i slytherin satt mittemot mig.
- Hej. Sade jag och lade min koffert upp på hyllan och plockade fram min råtta Nathaniel från fickan och klappade honom.

2 jan, 2014 16:43

Nessie Black
Elev

Avatar


Alex kollade på killen som kommit in i kupén. Hon granskade honom från topp till tå. Gryffindorare från hennes årskurs. Mugglarfödd dessutom.
"Hej" sa hon och tittade sedan ut genom fönstret igen.

Come to the dark side, we have Draco

2 jan, 2014 16:50

Borttagen

Avatar


Jag tittade ut genom fönstret och försökte ignorera tjejen som satt mittemot mig. Jag såg Noah, min bästa vän utanför. Jag vinkade till honom och han kom in i kupén.
- Hej. Sade han glatt och satte sig brevid mig.
- Hej. Sade jag tillbaka och lade Nathaniel i fickan.

2 jan, 2014 16:55

Nessie Black
Elev

Avatar


Alex såg på den nya killen som kom in i kupén. Hon gjorde en grimaserande min. Gryffindors....
Tåget började rulla.

Come to the dark side, we have Draco

2 jan, 2014 16:57

Borttagen

Avatar


Vi pratade om vad vi hade gjort på sommaren. Sedan tittade han på tjejen som satt i samma kupé.
- Vem är du? Frågade Noah intresserat.

2 jan, 2014 17:02

Nessie Black
Elev

Avatar


Alex vände långsamt på huvudet. Hon var inte van vid nyfikna personer. Speciellt inte nyfikna Gryffindors.
"Alex, om du nödvändigt vis måste veta det"

Come to the dark side, we have Draco

2 jan, 2014 17:07

Borttagen

Avatar


- Ja det måste jag. Sade Noah och fnös. Han brukade komma bra överens med alla, men tydligen inte med Alex
- Jag går nu. Sade Noah och reste sig.
- Visst. Sade jag och tittade ut genom fönstret.

2 jan, 2014 17:10

1 2 3 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||

Du får inte svara på den här tråden.