Rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rollspel för flera, alla kan vara med!
Vi bestämmer tillsammans vilken story. Rollare: Lovisa Granger - Katie Lowell, 13 TildeW - Heavenly Floyd, 15 Rasmus potter - Soyom Loul Smather, 14 Trädkatten - Myrna Callaghan, 14 the marauder - Kyran Callaghan, 12 Alla mallar: Spoiler: Tryck här för att visa! Storyn: Vi är ett gäng barn i 10-15 års-åldern. i olika raser t.ex dvärgar, häxor och alver. Och alla vi bor på ett barnhem som ligger ute i en stor skog bredvid en stor sjö. Barnhemmet ligger helt ensamt. Finns inga andra hus i närheten. Barnhemsföreståndaren är elak så vi vill rymma. Den som bestämmer är en ond mäktig trollkarl/häxa. Och ett krig har uppstått och de är den enda som kan få ett slut på det. Men många onda varelser/människor försöker stoppa dem. De onda vill utplåna dem och alla andra fattiga eller hemlösa. 30 dec, 2013 10:07
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 1 kl. 07:26
|
|
Borttagen
|
Är gärna med
30 dec, 2013 10:10 |
|
Borttagen
|
Ok
30 dec, 2013 10:13 |
|
Borttagen
|
Jag är meeeeed om det fortfarande finns plats (^w^)
30 dec, 2013 10:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är meeeeed om det fortfarande finns plats (^w^) Ofc finns det plats fortfarande! Har du någon idé? 30 dec, 2013 10:17 |
|
TildeW
Elev |
30 dec, 2013 10:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska vi rolla typ en bok/film (HG/HP/PJ) eller eget? ^^Skrivet av Borttagen: Jag är meeeeed om det fortfarande finns plats (^w^) Ofc finns det plats fortfarande! Har du någon idé? 30 dec, 2013 10:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska vi rolla typ en bok/film (HG/HP/PJ) eller eget? ^^ Skrivet av Borttagen: Jag är meeeeed om det fortfarande finns plats (^w^) Ofc finns det plats fortfarande! Har du någon idé? Jag tycker eget men vi kan rolla något annat oxå. 30 dec, 2013 10:40 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska vi rolla typ en bok/film (HG/HP/PJ) eller eget? ^^ Skrivet av Borttagen: Jag är meeeeed om det fortfarande finns plats (^w^) Ofc finns det plats fortfarande! Har du någon idé? Jag tycker eget men vi kan rolla något annat oxå. Jag tycker också vi borde komma på något eget 30 dec, 2013 10:41 |
|
Borttagen
|
Vad för eget? Något fantasy kanske?
30 dec, 2013 10:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen