Instrument
Forum > Off Topic > Instrument
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilket är ert favorit instrument ? Mit är Trumpet
29 dec, 2013 21:20 |
|
Chaemy
Elev |
4 jan, 2014 18:16 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Trummor tror jag. Fruktansvärt härligt att spela, vilket humör man än är på.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 4 jan, 2014 18:28 |
|
Zendaya
Elev |
Gitarr.
Kan gitarr och piano, men gitarr är min favorit även om jag bara har spelat i 4 år i år. 4 jan, 2014 18:30 |
|
Pixie
Elev |
4 jan, 2014 18:57 |
|
Borttagen
|
Fagott!
4 jan, 2014 19:59 |
|
Frivolt
Elev |
Piano eller fiol
4 jan, 2014 20:02 |
|
Borttagen
|
4 jan, 2014 20:09 |
|
Borttagen
|
Hela symfononiorkestern!!
Gillar dock mest att spela piano och gitarr 4 jan, 2014 23:34 |
|
Borttagen
|
Gitarr!
Fast trombon är också nice! 5 jan, 2014 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen