Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla på uggla

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla på uggla

Användare Inlägg
Rapsody
Elev

Avatar


Nån som vill rolla på uggla? Är på allt möjligt, t.ex. HP, fantasy, scifi, verklighet, m.m. Rollar gärna lite längre stycken och inte bara en eller två meningar. Kan också rolla flera karaktärer samtidigt.

Uggla eller skriv här om du är intresserad!

/Rapsody

29 dec, 2013 15:19

Angelinaa
Elev

Avatar


Skrivet av Rapsody:
Nån som vill rolla på uggla? Är på allt möjligt, t.ex. HP, fantasy, scifi, verklighet, m.m. Rollar gärna lite längre stycken och inte bara en eller två meningar. Kan också rolla flera karaktärer samtidigt.

Uggla eller skriv här om du är intresserad!

/Rapsody


Vad menar du med att rolla på uggla?

29 dec, 2013 15:31

Rapsody
Elev

Avatar


Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Rapsody:
Nån som vill rolla på uggla? Är på allt möjligt, t.ex. HP, fantasy, scifi, verklighet, m.m. Rollar gärna lite längre stycken och inte bara en eller två meningar. Kan också rolla flera karaktärer samtidigt.

Uggla eller skriv här om du är intresserad!

/Rapsody


Vad menar du med att rolla på uggla?


Skicka ugglor med meddelanden till varandra istället för att skriva i forumen. Tycker om det mer eftersom det blir mer privat.

29 dec, 2013 15:42

Angelinaa
Elev

Avatar


Skrivet av Rapsody:
Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Rapsody:
Nån som vill rolla på uggla? Är på allt möjligt, t.ex. HP, fantasy, scifi, verklighet, m.m. Rollar gärna lite längre stycken och inte bara en eller två meningar. Kan också rolla flera karaktärer samtidigt.

Uggla eller skriv här om du är intresserad!

/Rapsody


Vad menar du med att rolla på uggla?


Skicka ugglor med meddelanden till varandra istället för att skriva i forumen. Tycker om det mer eftersom det blir mer privat.


Okej, jag är intresserad av att rolla med dig, ska jag uggla dig?

29 dec, 2013 15:45

Rapsody
Elev

Avatar


Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Rapsody:
Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Rapsody:
Nån som vill rolla på uggla? Är på allt möjligt, t.ex. HP, fantasy, scifi, verklighet, m.m. Rollar gärna lite längre stycken och inte bara en eller två meningar. Kan också rolla flera karaktärer samtidigt.

Uggla eller skriv här om du är intresserad!

/Rapsody


Vad menar du med att rolla på uggla?


Skicka ugglor med meddelanden till varandra istället för att skriva i forumen. Tycker om det mer eftersom det blir mer privat.


Okej, jag är intresserad av att rolla med dig, ska jag uggla dig?


Jaa, skriv vad du vill rolla och lite om din karaktär.

29 dec, 2013 16:01

Borttagen

Avatar


Jag vill gärna

4 jan, 2014 21:31

Borttagen

Avatar


Jag är absolut med!

8 jan, 2014 01:52

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla på uggla

Du får inte svara på den här tråden.