Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

S.N.Ä.L.L.A rolla med mig *-*

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > S.N.Ä.L.L.A rolla med mig *-*

1 2
Användare Inlägg
Reiku Black
Elev

Avatar


Nu var det längesen jag fick ha ett seriöst roll med bra handling och aktiva rollare. Så börjar känna mig en aning... Desperat :s
Snälla nån? ;-;'

25 dec, 2013 14:25

Fellrendión
Elev

Avatar


Ett tips är att kolla in tråden "Hitta rollspelspartner" den är ett bra tips om man vill rollspela!

Men ja, har du någon idé för då kan jag ställa upp. Jag är inne nästan alla dagar i veckan och skriver ofta även om jag inte alltid är inne 24/7 .

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

25 dec, 2013 15:27

Trädkatten
Elev

Avatar


Reiku Black: Jag skulle också kunna ställa upp på ett rollspel, precis som Fell. Bara du kommer med en bra idé på ett rollspel!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

29 dec, 2013 21:45

Reiku Black
Elev

Avatar


Hahah, tack för tipset och förlåt för osocialiteten, kan nog komma på ett par handlingar, beroende på vad som vill rollas ^^

29 dec, 2013 22:50

Borttagen

Avatar


Jag vill gärna rolla med dig! Jag är aktiv och duktig (enligt mig då)

30 dec, 2013 00:12

Trädkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Reiku Black:
Hahah, tack för tipset och förlåt för osocialiteten, kan nog komma på ett par handlingar, beroende på vad som vill rollas ^^

Jag kan rolla lite om vad som helst. Men kankse Harry Potter, Hunger Games eller något annat?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

30 dec, 2013 00:20

Reiku Black
Elev

Avatar


Well för alla som vill, jag tycker om att rolla Harry Potter, lite mer medeltid, ni kan mejla också om ni vill o-o

30 dec, 2013 00:26

Trädkatten
Elev

Avatar


Ja men då kör vi på Harry Potter, om det är ok för alla?
Taggar alla som skrivit i tråden ifall de inte bevakar:
Fellrendión
Reiku Black
Horrokruxen

Taggar också personer som kanske vill joina:
the marauder
glina2
Viscountess
LIA15
(Förlåt om ni inte vill vara med )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

30 dec, 2013 00:39

Reiku Black
Elev

Avatar


Bra idé, vi får försöka komma på en handling också så alla är nöjda :3

30 dec, 2013 00:52

Borttagen

Avatar


Är gärna med men mallen blir kort då jag är på mobilen

30 dec, 2013 00:55

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > S.N.Ä.L.L.A rolla med mig *-*

Du får inte svara på den här tråden.