Vad har ni fått i julklapp?
Forum > Off Topic > Vad har ni fått i julklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Själv har jag bara fått det i julstrumpan än sålänge, och där fick jag:
- The Body Shop Cranberry Gift Set - Strumpbyxor Men sen blir det mer ikväll :' 24 dec, 2013 15:56 |
|
Borttagen
|
En pekpinne och ett hemspa för fötterna men mer blir det imorrn
24 dec, 2013 16:03 |
|
scarhead
Lärare |
klocka, our moment parfym + shower gel, boktjuven, let it snow (bok), one direction - midnight memories, the wanted - word of mouth, little mix - salute, doftljus, star wars-film, samsungplatta, sovshorts, tjocka strumpor, presentkort på hm, underkläder, skissblock och örngott!
24 dec, 2013 16:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Hittills har jag fått:
-Tuschpennor -Ett fancy nattlinne -80-pack hårsnoddar -Målargrejer (sån där där man ska måla efter siffror) -Handduksturban Blir mer senare^^ EDIT: fick filmen "Hansel & Gretel- Witch Hunters" alldeles nyss av tomten
24 dec, 2013 16:14 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Vi öppnar julklapparna kl 18, men som morgonjulklapp till alla barnen fick vi ett bordsfotbollsspel (som bordhockey alltså fast fotboll istället
Edit: Jo, och så har jag fått den årliga 500-lappen av farmor och farfar. Ingen överraskning dock, det är vad jag fått de senaste 5 åren ^^ All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 24 dec, 2013 16:35 |
|
Ginny_Power
Elev |
Än så länge har jag fått tre saker, men vi öppnar resten på kvällen :3
-2000 kronor av mormor och morfar -2 'hårnålar' med små diamanter på från min bror -Ett litet anteckningsblock, en penna, pennvässare och sudd som också är från min bror. c:
24 dec, 2013 17:22 |
|
EMELESEL
Elev |
mestadels pengar till konvent osv, the perks of being a wallflower, lite böcker, jättefräsiga hängslen och te <:
24 dec, 2013 18:38 |
|
Chaemy
Elev |
Fick jättemycket från Harry Potter Warner Bros!
Jag fick: * Ravenclawtröja, gjord som man skapade de till filmerna. * Svart Hogwartsbok * En galleon, en sikel och en knuting * Marodörkartan * 13 50-lappar * Ljusslinga * Privatlektion i ridning * Underlägg till datormus * Örhängen * Gosiga tofflor * En dator tillsammans med mina 2 syskon Wow vad mycket jag fick! :O
24 dec, 2013 18:53
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-24 kl. 19:40
|
|
APELSiiN
Elev |
• Percy Jackson & The Olympians box set
• City of Fallen Angels • The Selection • Sladd till mina hörlurar • Ett linne • En halsduk Ingen stor jul i år, men är nöjd hihi. ![]()
24 dec, 2013 19:11 |
|
IdaLovegood
Elev |
- 2 Body mist - Moringa + Pink grapefruit
- Victoria Secret - Pure Daydream - Strumpor - Presentkort på H&M och biostaden - En hundbok - Midnight memories - 900 kronor - Förkläde + ugnsvante eller vad man säger - En liten body butter - Pink grapefruit - En liten showergel - Pink grapefruit - En termos - Slalomhjälm (ljusrosa) On Wednesdays we wear pink. 24 dec, 2013 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen