Jordgubbsvärlden
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jordgubbsvärlden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
~ För att rolla här måste man vara medlem i Jordgubbsvärlden ~
Hej alla Jordgubbar och liknande! Här är våran rollspelstråd jag tror kommer uppskattas De söta jordgubbarna ska uggla om något brutit mot Mugglis regler, inte här När du skriver ett inlägg skriver du tex så här: Jag gick ut ur huset. Det var fint väder: Perfekt för att bada. //(Er karaktärs namn) Hoppas ni förstår och har kul! 22 dec, 2013 05:08 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jordgubbsvärlden
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen