Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

1 2 3 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Någon som vill rolla?

roller: 2 tjejer och 1 kille. (ev. 3 tjejer 2 killar)

handling: Evelyn , Max och ----- börjar sitt 4:e år på Hogwarts.


*tjej 1:Emhio potter(JAG)
*tjej 2:
*kille 1: Mily


MALL:

Namn:
Ålder:
kön:
Trollstav:
elevhem:
Animagus:
patronus:
personlighet:
familj & bakgrund:
gillar:
gillar inte:
intressen:
(övrigt) :


Min mall:

Namn: Evelyn
Ålder: 14
kön: Tjej
utseende: (min profilbild)
elevhem: Hufflepuff
Animagus: Katt
patronus: Delfin
personlighet: Ganska blyg och söt.
familj: hon har en katt som heter Miki och är vit med orangea fläckar. hennes mamma och pappa är mugglare.
gillar: Söta saker, katter, hippogriffer
gillar inte: Läskiga saker, spindlar.
intressen: Teckna, Hippogriff Ridning, sova.
(övrigt) : -


NÅGON SOM VILL VARA MED?

Mily
elinthemagicwitch
KajsaRC2001
eller någon annan som vill vara med?

11 dec, 2013 16:12

Detta inlägg ändrades senast 2013-12-11 kl. 17:16
Antal ändringar: 6

Borttagen

Avatar


Jag är gärna med men då vill jag vara kille

jag kör hellst tredje året och uppåt när det gäller hogwardsroll då är det lite lättare att blanda in kärleken

11 dec, 2013 16:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är gärna med men då vill jag vara kille

jag kör hellst tredje året och uppåt när det gäller hogwardsroll då är det lite lättare att blanda in kärleken
men det är ju 4:e året

11 dec, 2013 16:39

Borttagen

Avatar


Bra och kan vi rolla i tredje person annars känns det som om alla är en och samma person

ex: Emile hade fjärilar i magen han såg in i tjejens ögon hans knän skakade han hade aldrig känt sig såhär inför någon.

11 dec, 2013 16:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bra och kan vi rolla i tredje person annars känns det som om alla är en och samma person

ex: Emile hade fjärilar i magen han såg in i tjejens ögon hans knän skakade han hade aldrig känt sig såhär inför någon.
visst men vill du va med så fixa mall!

11 dec, 2013 16:49

Borttagen

Avatar


Namn: Max
ålder: 14 år
kön: kille
elevhem: Gryffindor
animagus: Hund
patronus: falk
stav: 11 tum och testralhår
personlighet: visas i rollet
Familj och bakgrund: Båda max föräldrar är mugglare Max och hans familj bodde i Sverige
fram tills Max tvillingbror Emile tog självmord
på grund av mobbning. Hans föräldrar bråkade
ofta efter den händelsen de skilde sig tillslut.
Hans pappa tog med sig Max och flyttade till england. Max fick reda på att han var häxa på sin 11 årsdag då brevet från hogwards kom. Hans pappa ville först inte tillåta att han började på hogwards men gav sig tillslut
gillar: Han gillar att plugga och begravt sig i
skolböcker sen hans bror dog. Han gillar även att läsa om djur
Gillar inte: Att prata med folk.
övrigt: Man ser honom oftast med näsan i en bok

11 dec, 2013 17:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Namn: Max
ålder: 14 år
kön: kille
elevhem: Gryffindor
animagus: Hund
patronus: falk
stav: 11 tum och testralhår
personlighet: visas i rollet
Familj och bakgrund: Båda max föräldrar är mugglare Max och hans familj bodde i Sverige
fram tills Max tvillingbror Emile tog självmord
på grund av mobbning. Hans föräldrar bråkade
ofta efter den händelsen de skilde sig tillslut.
Hans pappa tog med sig Max och flyttade till england. Max fick reda på att han var häxa på sin 11 årsdag då brevet från hogwards kom. Hans pappa ville först inte tillåta att han började på hogwards men gav sig tillslut
gillar: Han gillar att plugga och begravt sig i
skolböcker sen hans bror dog. Han gillar även att läsa om djur
Gillar inte: Att prata med folk.
övrigt: Man ser honom oftast med näsan i en bok
vet du någon som kan vara den andra tjejen?

11 dec, 2013 17:07

Borttagen

Avatar


Luna_rav vill du??

11 dec, 2013 17:10

Borttagen

Avatar


Okej jag är med! c:
Men innan jag gör mallen, ska alla karaktärer vara i samma elevhem?

11 dec, 2013 17:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej jag är med! c:
Men innan jag gör mallen, ska alla karaktärer vara i samma elevhem?
det spelar ingen roll!

11 dec, 2013 17:16

1 2 3 ... 8 9 10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.