Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat roll mellan mig och min bästis Liv! :3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan mig och min bästis Liv! :3

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Haha här är tråden Liv!!! Liv_Weasley

Ska vi göra mallar??:3♥

10 dec, 2013 18:03

Liv_Weasley
Elev

Avatar


BRA!! ♥♥
Ja vi gör mallar!

10 dec, 2013 18:06

Borttagen

Avatar


Perfekt♥

Mallen

Namn:
Ålder:
Kön:
Elevhem:
Personlighet:
Utseende:
Favoritämne:
Blodstatus:
Familj (?) :
Övrigt:

Vill du börja skriva i mallen? xD ♥ Har så dålig fantasi!♥

10 dec, 2013 19:36

Liv_Weasley
Elev

Avatar



Namn: Alice Swan
Ålder: ska vi gå första?
Kön: Giiirl
Elevhem: Ravenclaw
Personlighet: Snäll, rolig men lätt att irritera sig på.
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi49.tinypic.com%2F21l1pww.jpg
Favoritämne: Trollformellära
Blodstatus: Renblod
Familj (?) : Mamma O pappa, ensam barn
Övrigt: ....

Hihi

13 dec, 2013 08:18

Borttagen

Avatar


Snygg mall! ♥ Btw, ska vi ha "kärlek" med på mallen också? ♥ och vilken "tid" lever vi i, efter eller före Harry Potters?♥

Namn: Lola Julians
Ålder: (japp ) 11
Kön: A GIRL!♥
Elevhem: Jag tar...Ravenclaw också xD♥
Personlighet: snäll, älskar att få nya kompisar, smart och har rolig humor, men om någon är bättre än henne i något ämne så kan hon bli lite avundsjuk...xD♥ har inga fördomar mot Slytherin, även om många av hennes nya kompisar har det.
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.haircoloring.me%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F08%2Fgirl-red-hair-blue-eyes-favim-com-481971.jpg
Favoritämne: Trollkonsthistoria, fast att Professor Binns har lektionen
Blodstatus: halvblod
Familj (?) : mamma och pappa, storasyster Emilia som går i 3:e årskurs på Hogwarts, en lillebror (Marcus).
Kärlek: rollas fram, men någon kanske i Slytherin?
Övrigt: Ääääälskar böcker!

13 dec, 2013 16:34

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Supeeeh!
Kärlek kanske man kan rolla fram, eller?
Och vi kanske kan ha.... Hmm.... Vilken tid tycker du?
För mig helst marodörernas eller Harrys!

21 dec, 2013 19:09

Borttagen

Avatar


Haha, ta vad du vill Liv, för mig spelar det ingen roll♥♥

23 dec, 2013 10:20

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan mig och min bästis Liv! :3

Du får inte svara på den här tråden.