Hungergames prs - rollspel.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungergames prs - rollspel.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7 dec, 2013 18:10 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 dec, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
Okej
Mall: Namn: Ålder: Distrikt (12 va?) : Utseende: Styrkor: Svagheter: Familj: Frivillig: Övrigt: Min mall: Namn: Nathalie Smith Ålder: 16 Distrikt (12 va?) : 12 Utseende: Är medellång med svart, rakt långt hår. Är ganska söt med svarta markerade ögon. Bär gärna tajta byxor matchat med stora tröjor. Styrkor: kamouflering, gömma sig, medecinisk, väldigt smart. Svagheter: simma, klättra. Familj: Bor med sin pappa och storebror Anton. Frivillig: nej. Övrigt:- 7 dec, 2013 18:22
Detta inlägg ändrades senast 2013-12- 8 kl. 11:00
|
|
yerAwizardThea
Elev |
Namn: Ewera Sakaro
Ålder: 15 Distrikt (12 va?) : 12 Utseende: Kort hår med mycket lockar Moss gröna blandat med isblåa ögon. Lång runt 1.80 mycket muskulös. Styrkor: Kunna överleva i vildmarken. Väldigt charmig och får lätt vänner. Älskar inte någon så han har inga begränsningar (än) Svagheter: Med vänner kommer fiender. Han har inget att kämpa för, så an har ingen kämparglöd. Kan inte visa känslor. Familj: Död. Frivillig: Ja Övrigt: Han försörjde sig genom att jaga och sälja bytet. Bodde i skogen.
7 dec, 2013 18:54 |
|
Borttagen
|
Vill du börja?
Bra mall förresten! 7 dec, 2013 18:56 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Där är den där tjejen igen. Hon som alltid brukar köpa mycket ekorrar. Jag hörde Effie gräva bland lapparna, snart skulle någon olycklig tjej bli utvald. Samma sak år ut och år in. Hon drar lappen och läser upp namnet
-Nathalie Portman
7 dec, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
[Skriv gärna inte om mig är du snäll
Jag stelnar till. Va? Såg går sakta fram och torkar mina svettiga händer på min tröja. 7 dec, 2013 19:34 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Efter som att HON blev vald, skulle inte jag också kunna bli vald? Jag kanske skulle slippa göra det själv.
7 dec, 2013 19:43 |
|
Borttagen
|
Jag stirrar ner i marken medan jag går, försöker komma in i tanken att jag kommer dö.
Snart kommer jag upp på scenen och skakar hand med hon som ropade upp mitt namn. Jag minns inte ens vad hon hette... 7 dec, 2013 20:08 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Effie började sakta dra nästa lapp. Hon ropade upp namnet Seher Korino min väldigt gamla barndomskompis. Nu när jag tänker på det så förlorade jag honom när min familj dog. Han förtjänar inte att dö.. Jag har ändå inget att förlora så jag säger de ödestigna orden" I volunteer" (kan ej översättningen läste boken på engelska)
9 dec, 2013 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen