[PRS] Jag och sanna1324567
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Jag och sanna1324567
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Liv_Weasley
Elev |
Jamen hej!
sanna1324567 Här är mallen, du får lägga till om jag glömmer ngt! Namn: Kön: Ålder: Utseende: Elevhem: Animagus/Metarformagus: (frivilligt) Övrigt: Jag tänkte att man kan rolla fram personlighet... Min mall: Spoiler: Tryck här för att visa! 24 nov, 2013 19:06
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-24 kl. 19:32
|
|
Borttagen
|
24 nov, 2013 19:27 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Bra!
Vem börjar? 7 dec, 2013 17:07 |
|
Borttagen
|
Du? :3
7 dec, 2013 17:07 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Eh, kan inte du?
7 dec, 2013 17:09 |
|
Borttagen
|
Okejdå 3: Men på Hogwartsexpressen, eller?
7 dec, 2013 17:19 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Ja det blir bra!
7 dec, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
Thora kramade om sin mamma, plastpappa och lillasyster.
"Lova att skicka ett brev varje vecka!" förmanade hennes mamma som följde med henne när Thora gick mot väggen. "Jadå", svarade Thora trött, de hade gått igenom detta minst tusen gånger. "Och kom ihåg att..." Thora lyssnade inte utan sprang bara rätt in i väggen utan att lyssna på det som hennes mamma hade att säga. Hon kom in på den rökfyllda perrongen och fann den vara fylld av elever, föräldrar och djur som lät på ett eller annat sett. "Thora!" hörde hon någon skrika inifrån röken. (snabb fråga bara - vilken tid kör vi? Har glömt bort det ehehe... sorry) 7 dec, 2013 19:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Jag och sanna1324567
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen