Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

twilight rollspel!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > twilight rollspel!

Användare Inlägg
blackpearl
Elev

Avatar


Hej jag undrar om någon vill vara med på ett twilight rollspel c:
om du är intreserad så kommentera nedanför;

Namn:

Ålder:

Kön:

vampyr/varulv/präglad:

bild på din karaktär:




c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata2.whicdn.com%2Fimages%2F56108960%2Ftumblr_m9c84yMruY1revtlmo1_500_large.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc05.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2013%2F251%2Fc%2F5%2F_exo__d_o_s_shit_gif_by_muffinek_chan-d6lipp8.gif

20 nov, 2013 18:34

Borttagen

Avatar


Jag vill gärna vara med!!


Namn: Nova Fors

Ålder: 16

Kön: Tjej

vampyr/varulv/präglad: Vampyr ( 2 år som vampyr )

Bild:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages.forwallpaper.com%2Ffiles%2Fimages%2F1%2F1ae4%2F1ae4e776%2F165282%2Fwinter-red-red-haired-sweet.jpg

20 aug, 2015 19:31

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > twilight rollspel!

Du får inte svara på den här tråden.