Den gyllene rosens hemlighet
Forum > Fanfiction > Den gyllene rosens hemlighet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Hej och välkommen till fortsättningen av min ff Han den söta killen med blixtärret?. Jag hoppas ni kommer gilla den!
Tagg: Fashion7 luna lovegood 21 Hermione_356 Hassel Weasly BarnOwl98 lumos1 Smoke Smoke Bree Smith PPP cikki sissi♥ Parva Fortemque Chilnava Rasmus potter Gabrielle delacour 2 Lovisa Granger Elzyii Freddelito Elexir Alma123!! Kapitel 1 Jag satt på en gunga i parken på Privet Drive, i väntan på Harry. Jag visste att han ofta var här, han hade berättat det för mig. Äntligen såg jag honom. Jag sprang fram och kastade mig i famnen på honom. "Harry!" Han stirrade chockat på mig. "M.. May? Vad gör du här? Du bor väl på andra sidan stan?" Jag nickade och log förtjust. "Jag cyklade hit!" Harry log. "Det var som tusan.." "Åh Harry jag är så glad att se dig!" Han log ännu bredare. "Inte gladare än vad jag är." Vi satte oss på varsin gunga. Jag andades in doften av kaprifol och nyklippt gräs medan jag stirrade djupt in i Harrys ögon. Han böjde sig fram mot mig och så kysstes vi. Så mycket jag hade längtat efter det. Plötsligt hördes en häftig inandning som jag tror kom ungefär fem meter bort från oss. Vi släppte varandra och tittade upp. Där fick vi se Dudley stå och gapa. Jag såg frågande på honom. "Vad?" Han började tala med darrig röst. "M.... Men... Jag var ju kär i dig..." Jag tittade äcklat på honom. "Jag vet det, Dursley, men jag är inte, har aldrig varit, kommer aldrig att bli kär i dig." Dudley såg med en mördande blick på Harry. "Jag säger till mamma och pappa." Harry höjde ögonbrynen. "Jag får väl vara ihop med vem jag vill?" "Inte länge till" Fräste Dudley och gick därifrån. 10 nov, 2013 17:43 |
|
Borttagen
|
10 nov, 2013 17:44 |
|
Borttagen
|
10 nov, 2013 17:45 |
|
Borttagen
|
Skitbra. Jag avundas dig
10 nov, 2013 17:48 |
|
Borttagen
|
Jag älskar den redan.
Fortsätt. :3 10 nov, 2013 18:15 |
|
cikki
Elev |
SUPER!♥♥33
10 nov, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
MER NU SNÄLLA!! :*♥
10 nov, 2013 18:45 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Kapitel 2
Jag tillbringade ungefär en timme med Harry, sedan åkte jag hem. Klockan var fyra och Masy satt med hennes katt Helga i knät och kollade på YouTube. Jag gick upp till mitt rum och började spela sims. Till middag den dagen blev det falafel och pasta. Jag gick och la mig klockan tolv och mina tankar kretsade oupphörligt runt Harry. Jag drömde om den där rosen.. Jag bestämde mig för att kolla upp det på google översätt imorgon. Jag vaknade av att en uggla pickade på rutan. Jag släppte in den och den flög utmattad in. Det var till synes en väldigt sjuk uggla, för den såg verkligen trött och risig ut. Jag njöt en stund av den friska morgonluften, sedan tog jag loss brevet från ugglans ben. Jag läste brevet och log sedan stort. Hej May! Hur mår du? Jag mår bra!! Vet du vad Harry gör, han svarar inte på mina brev!! Jag är tacksam för svar!! // Ron Jag skrev snabbt ett svar. Hej Ron! Jag mår jättebra! Jag var hos Harry igår, men han sa att han inte hade fått något brev från varken dig eller Hermione?? Jag vet inte vad det är, men det kan vara din uggla, den skulle nog behöva lite medecin eller nåt..//May Jag skickade iväg svaret, och kollare sedan upp vad det där meddelandet på rosen betydde. Jag spärrade upp ögonen. Det betydde Din kärlek räddade honom. Jag var mållös.. Vad menades med det? Mina funderingar avbröts av pappa som ropade ner mig till frukosten. 10 nov, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
Jättebra
10 nov, 2013 19:20 |
|
Alma123!!
Elev |
tack för att du taggade mig! jättebra skrivet fortsätt!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 10 nov, 2013 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen