Privat HG-Roll
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HG-Roll
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Detta är en privat roll mellan lovisa granger, Rasmus potter och smileynight.
Vad sägs som den här mallen: Namn: Ålder: Utseende: Kön: Distrikt: Personlighet: Vapen: Saker han/hon är bra på: Saker han/hon är dålig på: Taktik i spelen: Övrigt: Min mall: Namn: Melanie Covertree Ålder: 16 Utseende: ![]() Kön: Tjej Distrikt: 11 Personlighet: Snäll, och smart Vapen: Pilbåge och kastkniv Saker han/hon är bra på: Springa, skjuta pilbåge Saker han/hon är dålig på: Simma och att gömma sig Taktik i spelen: Gömma sig och döda när hon får chansen. Eller skapa grupp och döda alla andra tillsammans med dem. Sedan döda de i gruppen. Övrigt: Hennes lillebror dog i spelen. 5 nov, 2013 15:43
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 5 kl. 15:55
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Detta är en privat roll mellan lovisa granger, Rasmus potter och smileynight. Vad sägs som den här mallen: Namn: Ålder: Utseende: Kön: Distrikt: Personlighet: Vapen: Saker han/hon är bra på: Saker han/hon är dålig på: Taktik i spelen: Övrigt: verkar jätte bra Namn: Royan Krokom Ålder: 17 Utseende: Lång, brunt hår, smal, bruna ögon, fräknar, solbränd och har en smal och lång näsa Kön: kille Distrikt: 12 Personlighet: Vapen: Pilbåge, svärd, spjut, dolk, kniv och hemmagjorda vapen Saker han/hon är bra på: Klättra, maskera sig, slås med vapen, döda djur, smart och vet vad många växter har för påverkan Saker han/hon är dålig på: att springa riktigt fort och baka goda saker och att döda folk Taktik i spelen: Gömma sig och låta dom andra döda alla andra och när det är en kvar så dödar han han/hon Övrigt: hans mamma och pappa dog för tre års sedan och han och hans lillasyster får klara sig själva. Och han och hans syster klarar sig nästan inte och dom bor i en liten trädkoja 5 nov, 2013 15:51 |
|
Borttagen
|
5 nov, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
Ok vem ska börja? Ska vi vara låtsas personer också? Jag menar om någon av oss träffar någon annan
MVH Rasmus Potter 5 nov, 2013 16:03 |
|
Borttagen
|
Jag börjar
Rasmus: JAg tänkte att vi kunde träffas på arrenan och bli vänner där --- Idag var det. Slåtterdagen. JAg hade fruktat den här dagen sedan min lillebror blev uppropad. Minnet av hans död kom i hennes drömmar fortfarande. När spjutet genomborrade hans lilla hals ville hon inte ens tänka på... 5 nov, 2013 16:03
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 5 kl. 16:04
|
|
Borttagen
|
Det kan vi
5 nov, 2013 16:03 |
|
Borttagen
|
(kunde vi vara andra personer också? Jättebra
5 nov, 2013 16:05
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 5 kl. 16:05
|
|
Borttagen
|
Ok
Jag visste att jag inte kunde undkomma denna dag. Men jag ville värkligen inte vara den som behövde döda. Ända Sedan min kompis blev vald har jag hatat denna dag och om jag blev vald skulle jag slåss för henne! 5 nov, 2013 16:05
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 5 kl. 16:08
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: (kunde vi vara andra personer också? Jättebra (JAg tycker i fall ens karaktär blir dödad kan man börja på en ny spelare eller spelledare 5 nov, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: (kunde vi vara andra personer också? Jättebra (JAg tycker i fall ens karaktär blir dödad kan man börja på en ny spelare eller spelledare Ok jag hatar denna dag! Jag fruktar den. Ända sedan min bror dog i den har jag och min syster avskytt den! men jag och min syster ska motvilligt gå ditt. Om jag skulle komma med skulle min syster vara alldeles själv. 5 nov, 2013 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen