Vad åt du?
Forum > Fanfiction > Vad åt du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Will
Elev |
Vill du höja din status? Då har du kommit alldeles rätt! Här skriver du bara vad du har ätit för nån mat varje dag, efter ett tag så blir din status högre. Bra va!
P.s. Status menas med det som står i profilen, där kan det t.ex. stå 'Har fått brevet' eller 'Är på perrongen'. 4 nov, 2013 20:43
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 5 kl. 20:31
|
|
Borttagen
|
OwO, det här kallas verkligen spam.
För det första, ska du inte skriva i forum "FANFICTION" eftersom det här en forum där man skriver storys som handlar om HP. För det andra ska man inte göra sådana där trådar där det står "vill du gå upp i level?" eller vill du få mer forum inlägg och så, DET ÄR FÖRBJUDET. Men förstår dig, du är ny och säkert inte kommit igång. :' 4 nov, 2013 20:48 |
|
Miss Will
Elev |
Förlåt mig då, jag visste inte ... Kan man radera ff?
4 nov, 2013 21:16 |
Forum > Fanfiction > Vad åt du?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen