PRS mellan mig och Kim Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Kim Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och Kim Potter ska rolla kärlek.
Ska vi vara 15? Och glöm inte att bevaka tråden! Mall: Namn: Ålder: Utseende: Personlighet: Styrkor: Svagheter: Övrigt: Ska skriva min mall snart. 4 nov, 2013 16:25 |
|
Kim Potter
Elev |
4 nov, 2013 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Sure, skriver min mall snart måste äta nu :c Okej! 4 nov, 2013 16:32 |
|
Kim Potter
Elev |
4 nov, 2013 16:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Ska vi ha två mallar var eller? Nej, man skriver en mall var. Alltså du skriver om den person du ska vara. 4 nov, 2013 17:03 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Ska vi ha två mallar var eller? Nej, man skriver en mall var. Alltså du skriver om den person du ska vara. Ok :3 Ska du vara killen eller tjejen? xD
4 nov, 2013 17:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Ska vi ha två mallar var eller? Nej, man skriver en mall var. Alltså du skriver om den person du ska vara. Ok :3 Ska du vara killen eller tjejen? xD Vem vill du vara? Jag kan vara vilken som helst! 4 nov, 2013 17:07 |
|
Kim Potter
Elev |
4 nov, 2013 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Spelar ingen roll, Hermione 1234 Okej... Jag är inte så bra på att välja, men jag kan vara killen om du vill?? 4 nov, 2013 17:12 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Spelar ingen roll, Hermione 1234 Okej... Jag är inte så bra på att välja, men jag kan vara killen om du vill?? Hade lust att vara kille xD Men om du vill så, Hermione 1234
4 nov, 2013 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen