Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Voldemorts kärlek!

Forum > Fanfiction > Voldemorts kärlek!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Hej!
jag heter Moa,och jag ska skriva en ff som handlar om ifall voldemort hittade en kärlek!
och det är min första ff så var snälla!
Titel: Voldemorts kärlek
Författare: moa potter!
Rating:G
Färdigskriven? Nej
Typ av text: Humor
Handling: Voldemort
träffar en tjej och helt plötsligt ser han kärlek vid första öghonkastet. men tyvärr är hon lite för ung för honom så därför klär han ut sig till en yngre person!
Hoppas någon vill läsa!=)

3 nov, 2013 16:23

Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 3 kl. 17:29
Antal ändringar: 1

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag ska ofc läsa!!
YEEY äntligen skriver du en ff!
Emsi03, ville du läsa?

3 nov, 2013 16:26

Borttagen

Avatar

+1


Jag vill JÄTTE GÄRNA läsa!!!
När kommer första kapitlet?
Och tack Liv_Weasley för du taggade mig!!

3 nov, 2013 16:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Liv_Weasley:
Jag ska ofc läsa!!
YEEY äntligen skriver du en ff!
Emsi03, ville du läsa?

Tack!
Skrivet av Borttagen:
Jag vill JÄTTE GÄRNA läsa!!!
När kommer första kapitlet?
Och tack Liv_Weasley för du taggade mig!!

Tack och snart!

3 nov, 2013 16:58

Liv_Weasley
Elev

Avatar


*Kommentar så Moa kan skriva*

3 nov, 2013 18:00

Borttagen

Avatar

+1


kapitel 1 - en ny dator!
voldemort var ute och gick till mugglar världen för att utforska den världen lite.han gick förbi en data affär. men det viste ju han inte naturligt vis att det var en data affär så han vandrade in där och så sa han
-du hit med den där konstiga aparaten jag vet ej vad det är men det spelar inget roll hit med den. men han som satt i kassan sa bara att om han vill ha en dator så måste han betala för den först. men det vägrade såklart voldemort. så han tog fram sin trollstav och riktade den mot han som satt i kassan och sa
-jag varnar dig nu om inte du ger mig den där dartorn eller vad det nu hette så dödar jag dig med hjälp av min snygga trollstav. men pelle som kassörskan hette trodde ju att voldemort bara hade klätt ut sig och att det bara var en låtsa trollstav och att han bara hade en maskeraddräkt på sig och ville skrämma honom. så pelle sa bara lätt
-försök inte lura mig med din fåniga trollstav och ditt fula målade huvud. nu var voldemårt vansinit arg. för det var ju ingen låtsas trollstav och inget målat ansikte för den delen häller.så voldemort skrek med sin trollstav riktad mot pelles ansikte AVADA KADABRA. pelle dog snabt som blixten. nu var det bara för voldemort att ta sin dator.han tog den och flög hem med sin kvast. när han kom hem var Bella Trix också där och snape. dom var väldigt nyfikna på vad voldemort hade i handen. han satte på datorn och då så kom det upp en reklam. det stog bi medlem och få se en överaskning. voldemort blev jätte glad och skrev in sig som medlem direkt.då kom det upp en snygg tjej.voldemort kände kärlek i luften för första ögonkastet! vad tycker ni?? snart kommer ett nytt kapitel

3 nov, 2013 19:59

Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 3 kl. 20:07
Antal ändringar: 1

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Wow, JÄTTE BRA!
Spännande, undrar vad han blev medlem på och vad som händer!

3 nov, 2013 20:04

Borttagen

Avatar


Haha! JÄTTE BRA!!!

3 nov, 2013 20:15

Isabelle Granger
Elev

Avatar


xD Bevakar

3 nov, 2013 20:36

Sofia0602
Elev

Avatar


Bevakar absolut!!!

Asså Pretty Little Liars in my heart!!❤️❤️ http://korta.nu/pl2

4 nov, 2013 22:00

1 2

Forum > Fanfiction > Voldemorts kärlek!

Du får inte svara på den här tråden.