Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Marodörtidsroll (PRS)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Marodörtidsroll (PRS)

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Här är ett rollspel mellan mej och Sanna1324567 Snälla kan du börja

2 nov, 2013 21:01

Borttagen

Avatar


Ja, kan jag väl ^^ Fast ska vi ha egna personer (snällasnällasnälla), för då behöver vi mall ^^

2 nov, 2013 21:02

Borttagen

Avatar


Ok Hur ska mallen vara Något sånt här?

Namn:
Ålder:
Utseende:
Elevhem:
Favoritämne:
Vänner:
Familj:
Favoritlärare:
Annat:

Blir det bra Sanna1324567

2 nov, 2013 21:05

Borttagen

Avatar


Ja! Jag fyller i min nu mihihi (^w^)


Namn: Chiko Akimitsu
Ålder: 16
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmiaemmatherese.myshowroom.se%2Ffiles%2F2012%2F10%2F250484_164203493719698_88344700_n1.jpg
Elevhem: Gryffindor
Favoritämne: Förvandlingskonst
Vänner: Väldigt bra vän med speciellt Lily Evans
Familj: Skilda föräldrar och en storasyster som gått ut Hogwarts
Favoritlärare: Ingen speciell, gillar de som är rättvisa
Annat: Är ursprungligen från Japan

2 nov, 2013 21:25

Borttagen

Avatar


Namn: Loj Bangelbottom
Ålder: 16
Utseende: Lång för sin ålder, lite solbränd, Blont hår, Blåa ögon och potatisnäsa
Elevhem: Gryffindor
Favoritämne: Förvandlingskonst och försvar mot svartkonster
Vänner: Har nästan inga eftersom många mobbar han
Familj: Mamma, en bror och två systrar
Favoritlärare: McGonagall och Dumbledore (även om han är rektor ) och alla andra som är snälla och rättvisa
Annat: Hans pappa dog ett år efter hans födelse. Och han är väldigt smart och snäll. Han är också väldigt duktig på trollformler. Han har kommit på egna.

Då kan vi börja Kan du börja Sanna1324567?

3 nov, 2013 10:26

Borttagen

Avatar


Jadå ^^ Men ska vi börja på Hogwartsexpressen, eller?

3 nov, 2013 16:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jadå ^^ Men ska vi börja på Hogwartsexpressen, eller?


ja

3 nov, 2013 16:40

Borttagen

Avatar


Chiko drog upp sin koffert på tåget och drog in den i närmsta kupé. Hon hade redan tittat över perrongen, men inte hittat Lily, så hon satt antagligen redan på tåget, eller så hade hon inte kommit än. Så gick Chikos tankebanor, men de blev abrupt avbrutna av att kupédörren flög upp.
"Chiko!" skrek Lily och drog upp henne i en kram.
"Hej på dig också, Lils", sa Chiko och log när Lily släppt henne.
"Åh, vad jag har längtat tillbaka!" sa Lily och log glädjestrålande.
"Jag med! Och efter dig!" sa Chiko och skrattade till. "Så, vad har du gjort i sommar?"
"Jag har mest varit hemma", svarade Lily. "Och du själv?"
"Jag har varit till Japan, fast det var rätt tråkigt. Vi var hos alla mina mostrar och morbröder, och inget alls hos mina kusiner, så jag har spenderat hela sommaren med att bli nypt i kinderna, och så har alla talat om för mig hur stor jag har blivit." Chiko skakade på huvudet och suckade teatraliskt.
"Stackars dig", sa Lily medkännande, samtidigt som tåget långsamt startade.

3 nov, 2013 16:58

Borttagen

Avatar


Loj hade som vanligt satt sig en kupé där ingen annan ville sitta. Loj tog upp sin koffert bredvid sig och öppnade den och tog fram en bok som hete Trollkarlens framtid. "Tönt!" Skrek en som hete Michael. "Ja! Vad är det?" Frågade Loj nervöst. "Kom till vår kupé." Nej tack!" Sa Loj och Michael stack.

3 nov, 2013 17:07

Borttagen

Avatar


"Jag går och byter om", bestämde Chiko.
"Men det är ju jättelänge kvar?" sa Lily förvånat.
"Jo, men om jag gör det nu så för jag ju det överstökat och behöver inte tänka på det sedan, när du behöver skynda dig och alla springer runt överallt i tåget och så", förklarade sig Chiko.
"Logiskt", sa Lily och skrattade.

3 nov, 2013 19:09

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Marodörtidsroll (PRS)

Du får inte svara på den här tråden.