Scorpius första år på Hogwarts!
Forum > Fanfiction > Scorpius första år på Hogwarts!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej alla fina Häxor, Trollkarlar, Mugglare och Ynk.
Jag vill göra min första berättelse med denna användare som jag har bestämt ska heta Scorpius första år på Hogwarts, man märker nog handlingen när man läser rubriken så.. Kram ♥ 31 okt, 2013 12:19 |
|
Alma123!!
Elev |
spännande forsätt skriv!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 31 okt, 2013 12:41 |
Forum > Fanfiction > Scorpius första år på Hogwarts!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen