Prata med datorn!
Forum > Off Topic > Prata med datorn!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna lovegood 21
Elev |
Vet ni om sidan prata med datorn? Här är länk:
http://pratameddatorn.net/1/ Där kan man prata med en dator! Så här kan det låta: Datorn: Hej! Du: Hej datorn! Datorn: Hallå där. Datorn: Hallå där. Datorn: Hallå där. Du: Hallå där Datorn: Hej på dig själv! Du: Hallå där Datorn: Hej på dig själv! Du: Hallå där Datorn: Hej på dig själv! Jag undrar en sak. Du: Vad undrar du? Datorn: Inget speciellt. Du: Irriterande dator! Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu? Du: Hoppa i läv högar! Du: *hoppa i lövhögar Datorn: Hur många näsor har du? Du: Sjuttio fyra. Du: 74 Datorn: Hur mår du idag? Du: Bra! *rycker på axlarna* Du: Bra! Datorn: Det är roligt att prata med dig. Du: Tack! Datorn: Varsågod! Du: Datorn: Kan du trolla? Du: Ja! Wingardium leviosa! Datorn: Vad ska du göra nu? Du: Fy dig att flyga. Du: *få dig att flyga Datorn: Ibland tror jag att jag är en drake. Du: Jaha! Vad kul! Datorn: Jag håller med. Du: Datorn: Jag tycker att du är ganska rolig. Du: Tack! Du är roligare Datorn: Jag gillar dig. Du: Tack igen! Datorn: Varsågod! Du: Jag är en gris! Datorn: Vad roligt! Du: Jag vet! Datorn: Jaha, jag vet också. Du: Vadå? Datorn: Jag har en myra hemma. Du: Är myran söt? Datorn: Ja. Du: Nooo! Kan du rita något? Datorn: Nej, absolut inte. Du: Varför? Datorn: Jag vet inte Du: PRUTT Datorn: Vill du ha en bulle? Du: Ja! Datorn: Det tror inte jag Du: ? Du: Kan du rita något? Datorn: Nej! Du: Varför vill du inte rita? Datorn: Tror du att jag vet allt? Fråga någon annan! Du: Hallå, du är dum! Datorn: Jaha. Du: JAHA?! Du: Jaha. Datorn: Ja, precis. Du: Eller hur! Datorn: Ungefär så här. Du: Ja. Datorn: Jaså? Du: Ja! Datorn: Just det. Du: Vilket elevhem tillhör du? Datorn: Nej, det tror jag inte Du: What? Jag är en Ravenclaware. Datorn: Vad roligt! Du: Ja! Jag trivs med det. Datorn: Trivs du? Du: Mm! Datorn: Jag gillar när det är varmt ute. Du: Iag med! Datorn: Vilken är din favoritmaträtt? Du: Curry räkor. Har du smakat det? Datorn: Ja! Du: Vad tucker du om curry räkor? Datorn: Inget. Du: Hej då! Datorn: Hej då! 26 okt, 2013 17:55 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Awwwww
26 okt, 2013 21:31 |
|
Fortunia
Elev |
Du: hej du!
Datorn: Hallå där. Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig. Du: det var en gång en prinsessa som rapade på en fest! Datorn: Precis! Datorn: Hej! Vad trevligt att du är här. Du: sagan fortsätter… alla tyckte att hon var konstig, men hon tog illa upp, så hon rymde och hittade ett fint slott, då kom en enhörning och sa "hej, ta hand om mig, jag är magisk, jag kan trolla fram allt du önskar!" så levde prinsessan lycklig med sin enhörning i alla sina dar, slut. Datorn: Hur många näsor har du? Du: jag har inte räknat Datorn: Jo, jag tror faktiskt det. Du: jag gör det nu, jag tror att jag kanske tappade räkningen någonstans, men fick det till 1 näsa sammanlagt! Datorn: Du är konstig. Du: tack Datorn: Varsågod! Du: även om jag kanske tog det som en komplimang… Så kan någon ta illa upp, du borde lära dig att bli snäll! Datorn: Vad roligt att du tycker det! Du: ska jag bli din lärare? Datorn: Ja, det är klart att du ska. Du: okej, le! Datorn: Hur mår du idag? Du: men le! skratta! Var glad! Datorn: I en koja. Du: vad menar du? Datorn: Inget. Du: okej, men jag mår bra! Datorn: Jaha, det mår jag också. Du: har det någon skillnad…. Datorn: Kanske det. Du: hur? Datorn: Jag undrar också det. Du: vad är meningen med livet? Datorn: Jag tror inte att meningen är något. Du: så… bara att dö? Datorn: Ja. Du: jaha... ____________________________________________________________ XD Datorn: Gissa vad jag gjorde igår! Du: bajsade på en krukväxt? Datorn: Ja.
17 okt, 2014 23:03 |
|
Klaestron
Elev |
Detta inlägg gav 1 poäng till Ravenclaw!
18 okt, 2014 08:28 |
|
potterflicka
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 okt, 2014 10:38 |
|
Hinny
Elev |
Datorn: Hej! Är du en dator?
Du: Nej Datorn: Inte? Gissa vad jag gjorde igår! Du: Vet inte? Datorn: Det vet ingen. Du: Ok! Datorn: Ja, precis. Du: Gillar du Harry Potter Datorn: Nej, verkligen inte. Du: Jag hatar dig Datorn: Jaha, vad roligt för dig. Du: Mm, men inte för dig. Den gillar verkligen inte Harry Potter! ![]()
30 jan, 2015 19:03 |
|
illusionofcool
Elev |
Japp!! Vänta...du har fel.. Han ÄR Ron...
Spoiler: Eh, idag var du konstig Datorn...Tryck här för att visa! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 10 feb, 2015 07:12 |
|
themarauder
Lärare |
Datorn: Hej! Har vi träffats förut?
Du: Vad tror du? Datorn: Jag tror att jag tror något bra. Du: Okej Datorn: Ja. I morgon ska jag trolla fram en giraff. Du: ... och ljuga så att näsan blir lång Datorn: Vad heter dina skor? Du: Berit och Bodil =) - just like themarauder 10 feb, 2015 07:18 |
|
1233679
Elev |
Gillar inte riktigt min dator. Den säger bara ja,jaha,jaså,nej och sånt hela tiden! Och frågar man typ: gillar du godis säger den först,ja. Sen frågar man: vad är ditt favorit godis? Så svarar den att det inte gillar godis
19 feb, 2015 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen