Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Jippie

Forum > Off Topic > Jippie

Användare Inlägg
Reymen
Elev

Avatar

Detta inlägg gav 1 poäng till Ravenclaw!

Jag har alla saker man kan köpa!!

21 okt, 2007 12:46

Erfa
Rektor

Avatar


Mycket fint nördat! Så ska en aktiv användare bete sig. Det blir ett poäng till Ravenclaw!

21 okt, 2007 12:49

Eriskay
Elev

Avatar

Detta inlägg gav 1 poäng till Hufflepuff!

Jippie, jag har också allt nu! Galleoner, moahahahaha!

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

30 okt, 2007 20:25

Erfa
Rektor

Avatar


Skrivet av Eriskay:
Jippie, jag har också allt nu! Galleoner, moahahahaha!

En till? Då får jag väl lov att ge poäng där också, så att det blir rättvist.

31 okt, 2007 12:24

Eriskay
Elev

Avatar


Ja, rättvisa är bra, det tycker alla i Hufflepuff!

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

8 nov, 2007 15:06

als
Elev

Avatar


Jag gillar inte rättvisa, så jag ser till att inte skaffa alla prylar.

8 nov, 2007 22:28

Spellmaster
Elev

Avatar

Detta inlägg gav 1 poäng till Hufflepuff!

GREAT!
Jag har alla saker man kan köpa!

10 maj, 2008 10:44

Spellmaster
Elev

Avatar


Det är nästan tråkigt att snacka med sig själv.

10 maj, 2008 16:09

Mr_Ollivander
Elev

Avatar


hihi! jag har typ inget...

fuck the cistem

5 nov, 2011 14:10

Hotissue
Elev

Avatar


En tråd från 2007-2008 är inte nödvändig att dra upp.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1091.photobucket.com%2Falbums%2Fi388%2Famorsitow%2Fsignaturen.jpg http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore

5 nov, 2011 14:14

Forum > Off Topic > Jippie

Du får inte svara på den här tråden.