Glee-roll (4 platser)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Glee-roll (4 platser)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Yes, detta är ett glee-roll med egna karaktärer, det är fullt, men du får gärna bevaka ändå! ^^
Obs! Alla lärarna är som de är i serien, men Rachel, Finn och de andra existerar inte. __________________________ Förnamn: Mellannamn: Efternamn: Ålder: Kön: Utseende: Personlighet: Förhållande: Familj: Vänner: Sport/klubb: Övrigt: _____________________________ ErisedStone's mall: Spoiler: Tryck här för att visa! Inez*Malfoy's mall: Spoiler: Tryck här för att visa! Hängslebyxor's mall: Spoiler: Tryck här för att visa! IdaLovegood's mall: Spoiler: Tryck här för att visa! DarkBells mall: Spoiler: Tryck här för att visa! Vi börjar när rollet är fullt. Tipsa vänner att gå med, om de är gleeks =} Taggar alla från Glee club: Spoiler: Tryck här för att visa! 20 okt, 2013 15:26
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-28 kl. 19:20
|
|
Inez*Malfoy
Elev |
Jag vill absolut vara med!!
MALL: Förnamn: Denice Mellannamn: Linn Efternamn: Mindt Ålder: 15 år Kön: tjej Utseende: ![]() Personlighet: Skrattar ofta och lägger sig inte i där hon inte hör hemma. Låter folk vara som de är och är sig själv. Förhållande: Inget förhållande, men har många bra vänner. Familj: Bor med mamma (veterinär), pappa (låtskrivare och producent), lillebror Dominic och hunden Lola! Vänner: De flesta, men bästisen är (någon som vill vara bästis?) Sport/klubb: sportar inte så mycket, men sjunger mycket fast hon är lite blyg när det kommer till sången... Övrigt: Älskar musikaler!!! Lägger du upp din mall med ErisedStone ? ***Don't tickle a sleeping dragon*** 20 okt, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
Jättefint, Inez*Malfoy, min mall kommer upp så snart som möjligt ( ska skriva festinbjudningar nu ).
20 okt, 2013 17:09 |
|
Borttagen
|
Förnamn: Freya
Mellannamn: Jenny Efternamn: Carrods Ålder: 16 Kön: tjej Utseende: ![]() Personlighet: ganska öppen mot andra, skrattig, har en tendens att alltid komma försent till lektioner, är smått galen, väldigt spontan, men är otroligt blyg när det kommer till sångande Förhållande: är öppet lesbisk och hade en flickvän innan men inte längre Familj: mamma (sjuksköterska) Pappa (målare), Tvillingsyster Lillith (är med i cheerios), lilla syster Bendict(15 har Down syndrom) och mopsen Picatju(stavning?) Vänner: typ alla, men bästa vännen är Denice (Inez*Malfoy) Sport/klubb: Super hjälte kulbben (GingerGin) Övrigt: älskar att skriva låtar och att spela gitarr och att titta på "Kick ass", är lite som "Pinkie Pie" om ni har sett MLP FIM bra? 21 okt, 2013 21:42
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 4 kl. 10:06
|
|
Inez*Malfoy
Elev |
superfin mall Hängslebyxor
Vi Freya och Denice kan absolut vara vänner! ♥ Fråga till ErisedStone: Ska man skriva i jagform sen eller i tredjeperson (eller vad det nu heter...)? ***Don't tickle a sleeping dragon*** 21 okt, 2013 22:02 |
|
Borttagen
|
En fråga, vem är rektor
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 okt, 2013 07:24 |
|
Borttagen
|
Får jag vara med? Jag har inte sett så mycket av glee men vet vad det är och lite vad det handlar om
22 okt, 2013 17:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En fråga, vem är rektor Spoiler: Tryck här för att visa! Lalala, låtsas som att jag inte sett det där =] Vi kör alla lärarna som är i säsong 3 ;D Inez*Malfoy: Jagform ... fast om man känner sig för obekväm i det får man självklart skriva i tredje person. =D 22 okt, 2013 17:18 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En fråga, vem är rektor Spoiler: Tryck här för att visa! Lalala, låtsas som att jag inte sett det där =] Vi kör alla lärarna som är i säsong 3 ;D Inez*Malfoy: Jagform ... fast om man känner sig för obekväm i det får man självklart skriva i tredje person. =D Okej då förstår jag ***Don't tickle a sleeping dragon*** 22 okt, 2013 17:36 |
|
Borttagen
|
Ojj, jag hade glömt att skriva en ganska viktig sak O__O
Om ens karaktär ska sjunga en låt kan man lägga in en youtubevideo i en spoiler, eller klistra låttexten i en spoiler. Om man ska sjunga en låt av t.ex. Lady Gaga lägger man in orginalet. Eller har någon nåt annat förslag? =P 22 okt, 2013 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen