Det jag älskar med dig...
Forum > Fanfiction > Det jag älskar med dig...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Gabrielle delacour 2
Elev |
25 sep, 2013 11:50
Detta inlägg ändrades senast 2013-09-25 kl. 12:07
|
|
Alma123!!
Elev |
Skrivet av Gabrielle delacour 2: Ny FF! Titel: Det står där uppe^ Språk Författare:Gabrielle Delacour 2 Huvudperson: Anya Dickson Handling: Älskar han mig,så som jag älskar honom? 11:årige Anya,hade nyss hittat sin kärlek. Hon viste inte vad han hette,inte vem han var. Men hon kände på sig att han var den rätte... Samtidigt som detta hade hänt,hade Anya fått ett brev från en skola som hette Hogwarts. Ni förstår nog att Anyas liv förändrades då. Kan den handla om det? Dåligt eller bra? Säg vad ni tycker! Ps.Det här är en av mina första FF's,så är inget proffs(än) PPs. Kanske Inez*malfoy eller Anileve vill läsa? läser gärna men om jagb ska säga min mening så gillar jag bättre 14 år plus! "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 25 sep, 2013 12:00 |
|
Gabrielle delacour 2
Elev |
Skrivet av Alma123!!: Skrivet av Gabrielle delacour 2: Ny FF! Titel: Det står där uppe^ Språk Författare:Gabrielle Delacour 2 Huvudperson: Anya Dickson Handling: Älskar han mig,så som jag älskar honom? 11:årige Anya,hade nyss hittat sin kärlek. Hon viste inte vad han hette,inte vem han var. Men hon kände på sig att han var den rätte... Samtidigt som detta hade hänt,hade Anya fått ett brev från en skola som hette Hogwarts. Ni förstår nog att Anyas liv förändrades då. Kan den handla om det? Dåligt eller bra? Säg vad ni tycker! Ps.Det här är en av mina första FF's,så är inget proffs(än) PPs. Kanske Inez*malfoy eller Anileve vill läsa? läser gärna men om jagb ska säga min mening så gillar jag bättre 14 år plus! Joo,men min Pappas mormor & morfar,träffades när dom var riktigt unga. Det finns vissa undantag Råkade radera,men texten står i det här inlägget 25 sep, 2013 12:10 |
|
Alma123!!
Elev |
Skrivet av Gabrielle delacour 2: Skrivet av Alma123!!: Skrivet av Gabrielle delacour 2: Ny FF! Titel: Det står där uppe^ Språk Författare:Gabrielle Delacour 2 Huvudperson: Anya Dickson Handling: Älskar han mig,så som jag älskar honom? 11:årige Anya,hade nyss hittat sin kärlek. Hon viste inte vad han hette,inte vem han var. Men hon kände på sig att han var den rätte... Samtidigt som detta hade hänt,hade Anya fått ett brev från en skola som hette Hogwarts. Ni förstår nog att Anyas liv förändrades då. Kan den handla om det? Dåligt eller bra? Säg vad ni tycker! Ps.Det här är en av mina första FF's,så är inget proffs(än) PPs. Kanske Inez*malfoy eller Anileve vill läsa? läser gärna men om jagb ska säga min mening så gillar jag bättre 14 år plus! Joo,men min Pappas mormor & morfar,träffades när dom var riktigt unga. Det finns vissa undantag Råkade radera,men texten står i det här inlägget ok "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 25 sep, 2013 14:19 |
Forum > Fanfiction > Det jag älskar med dig...
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen