Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

På gott och ont.

Forum > Fanfiction > På gott och ont.

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


14 årige Holly i sitt trasslande liv tillsammans med sin lillasyster Kaley lyckades dem ta sig till in till storstaden och starta ett liv på soptippen.
Men det men det är en röst som ropar på Holly att komma tillbaka och hon tvingas att lämmna sin syster och börja sin färd mot det okända.
På sin väg möter hon allt från gott till ont och Holly måste bli en bricka i ett spel på liv och död.

Hon träffar Zones som hon blir hopplöst förälskad i men Zones är inte med på den goda sidan och hon måste välja gott eller ont.

Vad tycks?

16 sep, 2013 20:03

Borttagen

Avatar


Låter bra, börja skriv

16 sep, 2013 21:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Låter bra, börja skriv


Tack, jag börjar direkt

17 sep, 2013 16:47

Forum > Fanfiction > På gott och ont.

Du får inte svara på den här tråden.