På gott och ont.
Forum
> Fanfiction
> På gott och ont.
|
Borttagen
|
14 årige Holly i sitt trasslande liv tillsammans med sin lillasyster Kaley lyckades dem ta sig till in till storstaden och starta ett liv på soptippen.
Men det men det är en röst som ropar på Holly att komma tillbaka och hon tvingas att lämmna sin syster och börja sin färd mot det okända.
På sin väg möter hon allt från gott till ont och Holly måste bli en bricka i ett spel på liv och död.
Hon träffar Zones som hon blir hopplöst förälskad i men Zones är inte med på den goda sidan och hon måste välja gott eller ont.
Vad tycks?♥
16 sep, 2013 20:03
|
|
Borttagen
|
16 sep, 2013 21:03
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Låter bra, börja skriv♥
Tack, jag börjar direkt ♥
17 sep, 2013 16:47
|
Du får inte svara på den här tråden.