Skyll på mig, det var mitt fel. [DM.]
Forum
> Fanfiction
> Skyll på mig, det var mitt fel. [DM.]
|
Borttagen
|
Titel: Skyll på mig, det var mitt fel. [DM.]
Rating: PG, men du måste helst vara över 10 år för att läsa den.
Handling:
Hon övergav sitt hem, Durmstrang för killen hon älskar.
Hon övergav hennes allra bästa vänner för honom.
Men när deras förhållande når sitt slut, inser hon vad hon har gjort.
Hon övergav allting för killen som lekte med hennes känslor, för killen som tog i sönder hennes hjärta i flera miljontals bitar.
Packar hon sina väskor och återvänder hem till Sverige eller stannar hon kvar på Hogwarts för att vinna tillbaks hans hjärta?
"Jag kanske inte får se dig lika mycket som jag gjorde innan.
Jag kanske inte får hålla din hand lika hårt som jag gjorde innan.
Men djupt inne i mitt hjärta så vet jag att du är den jag älskar, och jag kommer aldrig att släppa taget om dig."
Namn: Stella Söderholm
Utseende:

12 sep, 2013 22:18
|
|
Borttagen
|
Varför måste du alltid fåååå sååå dääärrr fina idéer om FF?
Jag kommer att BEVAKA SUPERMEGA STEN HÅRT!! fortsätt!!
♥
12 sep, 2013 22:21
|
|
Borttagen
|
Överraskningen.
Dörren gled mycket långsamt upp, jag vred genast huvudet för att se vem som kom in.
En kort flicka med uppsatt perfekt hår, som var hälften blond och hälften svart och hy som är lika blek som snön.
Med vackra stora fylliga läppar under den raka näsan.
Å så hade hon ögon som var mörkare än natt himlen och de glänste av lycka.
Hon stod i dörröppningen och log mot mig med sitt perfekta svaga leende.
"Skadar det dig om jag sitter här." Frågade hon hånfullt och hade fortfarande kvar sitt perfekta leende på sina vackra stora fylliga läppar.
"Nej, absolut inte." Sade jag lugnt, och log svagt.
Hon tog några få steg in i kupén och sedan stängde dörren efter sig.
Sedan sjönk hon sakta tätt intill mig, å la sitt huvud på mina ena axel.
Jag stirrade ned på henne och öppnade munnen för att fråga vad hon höll på med, men hon avbröt mig eftersom hon började prata några sekunder före än mig.
"Har du saknat mig?" Sade hon med sin ljusa söta röst.
"Saknat dig?" Sade jag och stirrade ner frågande på henne.
"Har du inte saknat din egen flickvän du inte har träffat på nästan SEX HELA MÅNADER?" Ilska och elakhet fyllde hennes röst, hon reste sig genast upp och stod framför mig med krossade armar över bröstet.
"S-s-s-s-t-ella ä-är d-det DU?" Hon höjde på sina ögonbryn allvarligt och samtidigt nickade Stella allvarligt som svar.
Jag tittade chockat på henne, Stella hade verkligen förändrats sedan vi sågs sist.
"Jag kände inte igen dig, du har verkligen FÖRÄNDRATS sedan vi sågs sist." Jag höjde mina ögonbryn chockande, visste inte vad jag skulle göra eller säga.
"Jag vet, man brukar säga att alla förändras." Sade hon hånfullt, och gav ifrån sig ett snett perfekt leende.
"Ja, det gör man." Sade jag och kliade mig på min nacke.
Hon sade inget mer, hon gav inte ifrån sig ett enda ljud förutom att Stella log hånfullt som sedan satte sig ned på mina knän.
Hon kramade om mig hårt, och drog sedan sin ena hand igenom mitt blonda hår som var backslickat.
Sedan närmade hon sitt ansikte mot mitt, Stella närmade sitt ansikte så nära så våra näsor stöttes ihop.
"Du har ingen aning om hur mycket jag har saknat dig." Stellas ögon som är mörkare än natt himlen och som glänste av lycka tittade ivrigt in i mina dimmiga isblåa ögon.
Jag la mina hände på hennes midja och tryckte Stella tätare intill mig.
"Jag älskar dig." Viskade Stella mycket försiktigt och mycket långsamt.
"Jag älskar dig, med." Viskade jag tvivlande, allt jag hoppades på var att hon inte märkte tvivlen i min röst, men som tur märkte inte Stella tvivlen i min röst.
Stellas mjuka händer vilade på min nacke, som sedan pressade sina läppar på mina, och kysste mig våldsamt.
Stellas kyssar var så mjuka, men samtidigt aggressiva.
Jag kan erkänna detta hon kysser rätt bra, jag menar att hon kysser för BRA!
Jag tryckte henne allt för tätare intill mig, men det kändes som om Stella vore flera meter ifrån mig.
Vår kyss avbröts av hostningen ..
12 sep, 2013 23:42
|
|
Borttagen
|
Wow.. o.O
Helt underbart vackert.
Undrar vem som avbröt deras kyss. 
13 sep, 2013 14:58
|
Du får inte svara på den här tråden.