Jag vill inte vara fe
Forum > Fanfiction > Jag vill inte vara fe
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chilnava
Elev |
Hej!,
Det här är då min första FF någonsin, men vi får se hur det går! Titel: Jag vill inte vara den jag är (strunt i tieln som tråden heter, råkade nämligen trycka på sänd-knappen av misstag, jamen, så går det när man skriver på ipad) Språk: svenska Färdigskriven?: Absolut inte! Personer som den handlar om: Lilies Malfoy, Draco Malfoys dotter FF:en handlar om: Lilies som verkligen HATAR sin familj, och om hur hon klarar sitt första år med en storebror som är likadan som alla andra Malfoys, men Lilies vill ändra på det. Nå vad tycker ni? Ska jag fortsätta eller inte?? LÄS GÄRNA MIN FANFIC "I'm nobody, just nobody..." SKULLE GÖRA MIG SUPERDUPERGLAD!:D:3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=39569&page=1#p2670456
9 sep, 2013 16:07 |
Forum > Fanfiction > Jag vill inte vara fe
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen