Ny ff- finns det en annan väg
Forum > Fanfiction > Ny ff- finns det en annan väg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Gabrielle delacour 2
Elev |
Hej!
Här kommer en ny ff. Språk:svenska Författare: gabrielle delacour 2 Huvudpersoner:Amanda Dickson Handling:Äsch,ni kommer att förstå.. År:1018 Amanda... Familj:Mamma Jessica,Pappa Dan, 11 åriga lillasyster Patricia, Ugglan Neo. Ögonfärg:Brun Hårfärg:Gyllenbrun Elevhem:Gryffindor Skola:Hogwarts,såklart. Årskurs:4 Ursäkta,stavfel & sånt. (Är min första ff) ~kap~1~ Amanda tvekade men gick ner till stora salen i väntan på Chelsea,snart skulle man bestämma deltagarna till den "MAGISKA TREKAMPEN" Chelsea var en av Hogwarts mest populäraste tjejer. Jag,Amanda var mer som en medhjälpare. Där är du?,Sa Chelsea irriterat.Var var du nyss?,frågade hon. Ehh,jag var bara på toa. Snart ska vi få veta vilka som ska bli kämpar och du bara går i väg till toaletten. Du,du skulle hjälpa mig med mitt hår. Fö..förlåt sa jag tvekande. Jag kände en konstig känsla,jag har känt den många gånger förut men jag kan inte komma på vart den kommer ifrån. Jag skreva bara lite,för vill veta vad ni tycker. Mer? / gabrielle delacour 2 3 sep, 2013 18:22
Detta inlägg ändrades senast 2013-09- 3 kl. 18:30
|
|
Borttagen
|
...Sounds good, men du skulle möjligen inte kunna sätta ut typ tecken, så man vet när personerna pratar?
Exempelvis: 'Hej', "Hej", eller - Hej 3 sep, 2013 18:25 |
|
Gabrielle delacour 2
Elev |
3 sep, 2013 18:27 |
|
Borttagen
|
Okej
Men, bra! Fortsätt du, läser gärna! 3 sep, 2013 18:29 |
Forum > Fanfiction > Ny ff- finns det en annan väg
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen