Jag är ingen häxa! Första året.
Forum > Fanfiction > Jag är ingen häxa! Första året.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hapo
Elev |
Det här är min första fanfiction!
Den kommer att handla om den elva-åriga Rachelle som bor med sin mamma, (mugglare) pappa, (mugglare) och storebror. (trollkarl) Rachelle har alltid tyckt att magi är skrämmande efter det hennes bror Damian berättat. Den första september börjar närma sig, och Rachelle hoppas innerligt att det bara ska komma ett brev från Hogwarts skola för Häxkonster och Trolldom. Men som hon fruktat flyger inte en, utan två ugglor in genom det öppna fönstret, och Rachelle förbereder sig motvilligt för sitt första år på den omtalade skolan, som för fem år sedan var ett slagfält, där onda krafter mötte goda. Lämna gärna en kommentar, om ni tycker att det verkar intressant! Varje kapitel kommer att var i en Spoiler, så blir det lättare. Let´s begin! Åh, just det! Denna ff har ratingen G, så alla på Mugglis kan läsa den! 26 aug, 2013 16:43 |
|
Alma123!!
Elev |
jättebra! ett tips:länga gärna kapitlena!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 26 aug, 2013 16:46 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Alma123!!: jättebra! ett tips:länga gärna kapitlena! Länga? 26 aug, 2013 16:46 |
|
Alma123!!
Elev |
oj skrev fel menar länka "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 26 aug, 2013 16:50 |
|
Hapo
Elev |
26 aug, 2013 16:52 |
|
Alma123!!
Elev |
längst ner på sidan där du skriver kommentarer under smileysarna
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 26 aug, 2013 16:53 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Alma123!!: längst ner på sidan där du skriver kommentarer under smileysarna Jaha! Tack så mycket! 26 aug, 2013 16:55 |
|
Alma123!!
Elev |
ingen orsak
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 26 aug, 2013 16:57 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Verkar bra! Fast hoppas bara du inte skriver jätte korta kapitel, jag brukar tröttna då. Litet tips bara!
26 aug, 2013 17:08 |
|
Borttagen
|
Låter bra! När kommer första kapitlet?
26 aug, 2013 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen