Lovisa Granger och plorran (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Lovisa Granger och plorran (PRS)
|
Borttagen
|
Okej vi kör marodörernas tid, jag är Sirius!
Lovisa Granger
20 aug, 2013 18:09
|
|
Borttagen
|
Jag är Lily. Mall behövs väl inte?
20 aug, 2013 18:34
|
|
Borttagen
|
20 aug, 2013 18:39
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nope men måste äta nu!
Vi börjar rollet imorgon.
20 aug, 2013 18:40
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nope men måste äta nu!
Vi börjar rollet imorgon.
Ja
20 aug, 2013 18:45
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nope men måste äta nu!
Vi börjar rollet imorgon.
Ja

20 aug, 2013 18:47
|
|
Borttagen
|
Ok let´s start!
Jag sprang in genom väggen mellan perrong 9 till 10, direkt såg jag James en bit bort och jag sprang fram.
21 aug, 2013 15:26
|
|
Borttagen
|
Jag tog tag i Petunia som klamrade sig fast. Hon var rädd att gå igenom portalen. När vi var på perrong 9 och tre kvart släppte hon min arm och rusade emot mamma, som redan var på perrongen. Jag såg Sev och gick dit.
21 aug, 2013 15:32
|
|
Borttagen
|
-Tjena sa jag. James log och kramade mig. Jag klappade hans rygg och sen gick vi båda två ombord på tåget, James sa hej då till sina föräldrar, fast jag struntade i det, jag hatade mina föräldrar!
22 aug, 2013 16:32
|
|
Borttagen
|
-Hej, sa jag glatt till Sev. Han log. Vi gick tillsammans upp och satte oss i en kupé på tåget.
Spoiler: Tryck här för att visa!Vilket av deras skolår rollar vi?
25 aug, 2013 07:05
|
Du får inte svara på den här tråden.