Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mörka lögner

Forum > Fanfiction > Mörka lögner

Användare Inlägg
powerntouch
Elev

Avatar


Hallå! Jag hade tänkt göra en fanfiction nu - läs gärna!
---------------------------------------
Titel: Mörka lögner
Språk: Svenska
Raiting: Tja.. Den är ju inte hemsk men jag rekommenderar inte från under 9 år.
Kapitel: 26 (ej färdigskrivna)
Handling: Det är år 2026. Sally Johnson ska börja på Hogwarts. Men hon har inga vänner, är usel i alla ämnen och bara sin storebror som tar hand om henne. Trots detta märker hon en dag att allt inte är som det ska. Folk försvinner och djur står fastbundna och svältande i ett avlägset rum i fängelsehålan. Och problemen hopar sig verkligen när eleven Maria Malfoy glömmer sin dagbok i klassrummet. Den bär nämligen på väldigt mörka lögner...
------------------------------
Hoppas det lät bra, jag skulle bli överlycklig om ni ville läsa! Första kapitlet utkommer snart!

16 aug, 2013 21:39

Fred and George
Elev

Avatar


16 aug, 2013 22:07

grangerhermione
Elev

Avatar


Låter jättebra!

´´Everyone has a magical spirit´´

17 aug, 2013 09:31

Siriusis
Elev

Avatar


Låter bra

Hai

18 aug, 2013 01:22

Forum > Fanfiction > Mörka lögner

Du får inte svara på den här tråden.