[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
15 aug, 2013 17:59 |
|
Borttagen
|
Ok
Namn: Kön: Ålder: Utseende: Familj: Bor: Stav: Kvast: Intressen: Personlighet: Övrigt: 15 aug, 2013 18:01 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Tack!
Namn: Samine Bloom Kön: tjej Ålder: 15 Elevhem: Gryffidor Utseende: Rödbrunt hår, gröna ögon, lång smal, fylliga läppar. Familj: Två mugglar pappor (adopterad) ensambarn. Bor: i ett radhus vid Earls Court Square i London Stav: 14 tums järnek enhörningshår som kärna Kvast: silverpil. Gåva från föreståndaren på barnhemmet som var en gammal Qidditch spelare. Intressen: musik, böcker, vänner, killar ( i hemlighet) Personlighet: vänlig, blyg, nyfiken, öppen för nya saker. Övrigt: Rollas fram.
15 aug, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Namn: Josh Cinnamon
Kön: Kille Ålder:16 Elevhem: Ravenclaw Utseende:https://www.google.se/search?gs_rn=25&gs_ri=psy-ab&cp=14&gs_id=28&xhr=t&q=guy+with+red+eyes&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.50768961,d.bGE&biw=1366&bih=668&wrapid=tljp1376598299613026&um=1&ie=UTF-8&hl=sv&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=zDgNUqmqF8v14QSW44DIBQ#bav=on.2,or.r_qf.&fp=416afe7cd91c929b&hl=sv&q=hot+guy&sa=1&tbm=isch&um=1&facrc=_&imgdii=_&imgrc=NbAj93y3DLtnSM%3A%3BMWGqq8DkjUvXZM%3Bhttp%253A%252F%252Fstatic.tumblr.com%252F33fc401de1556aa557c2cfa355b32d3b%252F5i0zypn%252FcY4mmtmj0%252Ftumblr_static_tumblr_mln7gjttep1re4mk8o1_500_1_.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fgivemeguys.tumblr.com%252F%3B500%3B333 Familj: Han bor med sin Mamma och sin Lillebror Jim. Bor:I en stor villa vid flatestreat i London. Stav: 17 tums pilträ med draksvans som kärna. Kvast:Åskviggen Intressen: Lyssna på musik,kompisar,tjejer,fotboll. Personlighet: Flörtig,Bra på att kyssas.Snäll,tuff. Övrigt:Rollas fram 15 aug, 2013 22:31 |
|
KajsaRC2001
Elev |
15 aug, 2013 22:42 |
|
Borttagen
|
Du kan börja
15 aug, 2013 22:44 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Samine sa hejdå till dina mugglar-pappor innan hon sprang genom väggen med vagnen. Flora jamade irriterat när hon vaknade. Den lilla självgoda pälsbollen sträckte på sig innan hon somnade om.. Samine suckade och klev på tåget. Eftersom hon inte hittade sina vänner så satte hon sig i en tom kupé.
15 aug, 2013 22:53 |
|
Borttagen
|
Jag stod på perrongen. Mamma hade inte kunnat följa med mig.Hon var hos tandläkaren med jim.
Jag rättade till min t-shirt och klev sedan ombord på tåget. 15 aug, 2013 22:55 |
|
KajsaRC2001
Elev |
15 aug, 2013 22:58 |
|
Borttagen
|
Jag tittade runt i alla kupeèr. Nästan alla var fulla. Jag hade huvudvärk så jag satte mig i en där en tjej från en klass under mig satt.
15 aug, 2013 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen