Utan ondska
Forum > Fanfiction > Utan ondska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grangerhermione
Elev |
Hej! Jag tänkte göra en liten fanfiction här, hoppas att du gillar den!
---------------------------------- Namn: Utan ondska Språk: Svenska Kapitel: Ca 12 (vet inte riktigt än...) Färdigskriven: Nej Handling: Här har Voldemort aldrig existerat och därför lever fortfarande alla som han mördat. I och med detta växer Harry upp med sina föräldrar, får andra vänner och är inte längre känd. Men problemen slutar ändå inte upphöra... ------------------------------------------- Jag hoppas att ni vill läsa, det skulle vara jätteroligt! Första delen kommer snart! ´´Everyone has a magical spirit´´ 1 aug, 2013 18:32 |
|
Borttagen
|
Det låter spännande, bevakar
1 aug, 2013 18:37 |
|
powerntouch
Elev |
Verkar jättebra, bevakar!
2 aug, 2013 13:55 |
|
Borttagen
|
*Bevakar*
6 aug, 2013 06:31 |
Forum > Fanfiction > Utan ondska
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen