Cancer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Godrica
Elev |
Hej! Jag hittade ingen aktiv tråd om det viktiga ämnet cancer - en sjukdom många dör av i förtid. Barncancer, bröstcancer, hudcancer. Det finns massor av olika sorters cancer, massor! Behöver du stöd? Kände du någon som dött i cancer? Någon som har cancer? Vet du någon? Känner du någon?
Här kan vi stötta varandra inom cancer och stötta varandra. Har du cancer? Skriv av dig, så försöker vi stötta dig ♥ Ge peppande kommentarer till andra nu guys, låt oss prata om cancer - en sjukdom många fruktar! 29 jul, 2013 21:54 |
|
Ginny00
Elev |
En klasskompis till mig hade det. Usch.. Förfärligt! Hon överlevde dock, men missade så mycket i skolan att hon fick gå om sexan..
29 jul, 2013 21:57 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Ginny00: En klasskompis till mig hade det. Usch.. Förfärligt! Hon överlevde dock, men missade så mycket i skolan att hon fick gå om sexan.. Tur att det slutade bra ändå. Vad hade hon för cancer? 29 jul, 2013 21:58 |
|
Solkatten
Elev |
En i min förra klass fick cancer i typ första årskursen, men då överlevde. ^^
Jag tror min morfar dog av cancer. Han dog den 10 januari 2000 tror jag. Runt den tiden i alla fall. Jag minns tyvärr ingenting av honom då jag bara var fyra år. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2013 22:10 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Solkatten: En i min förra klass fick cancer i typ första årskursen, men då överlevde. ^^ Jag tror min morfar dog av cancer. Han dog den 10 januari 2000 tror jag. Runt den tiden i alla fall. Jag minns tyvärr ingenting av honom då jag bara var fyra år. Usch då ^^ Vet ni några kändisar med cancer eller som haft cancer? ~ Talia Joy Castanello 29 jul, 2013 22:13 |
|
Borttagen
|
Min mormor dog i cancer. Jag har aldrig träffat henne då hon dog innan jag föddes, men jag önskar att jag fick träffa henne, hon verkade vara en så fin människa..
Ingen visste om att hon hade det. Hon vågade inte gå till läkaren för att se vad det var som var fel och hon berättade inte för någon om hur hon mådde. Men när hon väl sökte vård så var det alldeles för sent. 29 jul, 2013 22:16 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min mormor dog i cancer. Jag har aldrig träffat henne då hon dog innan jag föddes, men jag önskar att jag fick träffa henne, hon verkade vara en så fin människa.. Ingen visste om att hon hade det. Hon vågade inte gå till läkaren för att se vad det var som var fel och hon berättade inte för någon om hur hon mådde. Men när hon väl sökte vård så var det alldeles för sent. Vad synd att hon inte tog chansen och vågade gå till läkaren. Tror de att det hade gått att stoppa då? Kanske svårt att säga för dig. Förstår att du ville träffa henne, men samtidigt kanske det är bra utan också, då svider det inte när det händer. Men att få lära känna en mor eller farförälder är något jättefint, men när de går bort blir man ledsen. Jag förlorade ju nyligen min farfar, så ja, det är hemskt. Cancer, fy fasen! 29 jul, 2013 22:31 |
|
elin-15
Elev |
det sägs att Justin Bieber har blodcancer
30 jul, 2013 10:54 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av elin-15: Oj, gör det? Visste inte det. Vet du hur länge han isåfall har haft det?det sägs att Justin Bieber har blodcancer 30 jul, 2013 11:01 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av elin-15: Oj, gör det? Visste inte det. Vet du hur länge han isåfall har haft det? det sägs att Justin Bieber har blodcancer bara nån månad 30 jul, 2013 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen