Spejaren lärling rollspel (öppet)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Spejaren lärling rollspel (öppet)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sofia Albuslover
Elev |
Jag tänkte starta ett rollspel om serien Spejarens Lärling(på enngelska Ranger's Apprentice).
Det ska utspela sig på tiden efter sista boken, när Spoiler: Tryck här för att visa! Will kommer också ha en lärling.(om man vill kan man rucka lite på reglerna så att man blir spejarlärling lite tidigare) Någon som är intresserad att köra? Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 10 jul, 2013 15:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sofia Albuslover: Jag tänkte starta ett rollspel om serien Spejarens Lärling(på enngelska Ranger's Apprentice). Det ska utspela sig på tiden efter sista boken, när Spoiler: Tryck här för att visa! Will kommer också ha en lärling.(om man vill kan man rucka lite på reglerna så att man blir spejarlärling lite tidigare) Någon som är intresserad att köra? Fast det kommer en till bok i höst 12 jul, 2013 19:30 |
|
Sofia Albuslover
Elev |
Är du säkerdumbledore 00? De glömda berättelserna kändes som ett bra avslut. Aja, det får vara en alternativ värld där Will fick en annan lärling isåfall
Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 17 jul, 2013 12:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sofia Albuslover: Är du säkerdumbledore 00? De glömda berättelserna kändes som ett bra avslut. Aja, det får vara en alternativ värld där Will fick en annan lärling isåfall Kolla på wikin 20 jul, 2013 15:31 |
|
C3R4
Elev |
Jag vill iallafall va med men jag har bara läst till bok 8 men jag kan ty storyn är det ok??
♡2NE1♡BIGBANG♡akmu♡ 13 aug, 2013 13:37 |
|
Sofia Albuslover
Elev |
Visst, det är ju ändå Wills lärling och inte han själv. Jag vet att det finns en bok om hans nya lärling men här säger vi att han har en annan. Du måste ju läsa spoilern och det kan ju hända att några detaljer spoilas i berättelsen, men bara du är bredd på det så är det ju inga problem! Åttan är Clonmels Kungar va?
Inga fler som vill joina? Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 13 aug, 2013 16:39 |
|
C3R4
Elev |
Japp men det gör inget ni behöver inte spoliera saker för att jag inte har läst böckerna om det är så för jag gillar att veta vad som ska hända
♡2NE1♡BIGBANG♡akmu♡ 13 aug, 2013 18:10 |
|
Alyss11
Elev |
1 apr, 2014 16:49 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Spejaren lärling rollspel (öppet)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen