Nevilles barn..
Forum > Fanfiction > Nevilles barn..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Namn: Nevilles barn
Färdiskriven: Nej, inte än Språk: Svenska Handling: Nevilles fru Hannah Abbot kommer hem med 2 tvillingar från BB.. ------------------------------------------------------- Dörren öppnades till Nevilles och Hannahs lägenhet " Neville, det är 2 tjejer!" Neville kom springandes ut i hallen och möte dom, Neville tog en tjej i famnen " Hon ska heta Lizz " Sa Neville och kysste henne på kinden " Och hon ska heta Nizza " Sa Hannah och kysste också sin tjej på kinden.. Neville tog tag i båda tjejerna och la dom i en varsin vagga som han hade köpt medans Hannah var på BB.. Hannah klädde av sig och gick och la sig i soffan " Åh, Neville, kan du ta hand om tjejerna en stund, jag är så trött " " Visst älskling!" Sa Neville Neville öppnade gaderoben och tog fram 2 söta nattlinnen, gick in i rummet som bebisarna låg i och tog först upp lilla Lizz, Neville tyckte lite mer om Lizz, Neville klädde på Lizz och la henne ner igen och sen tog han upp lilla Nizza och klädde på henne också.. Sen gick Neville ut i köket och gjorde lite mat till Hannah.. " Hannah, vill du ha lite mat?" Frågade Neville " Ja, gärna älskling " Sa Hannah Hannah kom ut i köket och började att äta, Neville kysste henne på kinden och satte sig i soffan, han tog upp en bok och började att läsa men då började Lizz och Nizza att gråta " Åh, älskling, tar du hand om det?" Frågade Hannah " Visst älskling " Sa Neville och gick in i rummet, han tog upp båda och satte sig ner i soffan.. ------------------------------------------------------- FORTSÄTTNING KOMMER INOM KORT HOPPAS ATT NI TYCKTE OM BERÄTTELSEN OCH BEVAKAR.. ♥ 30 jun, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
Blir bara lite irriterad på att Neville och Hannah är gifta och får barn, när det var Neville och Luna som var det. Tror inte att jag kan läsa den då, för det känns för orealistiskt.
30 jun, 2013 20:36 |
|
Borttagen
|
Nej, det var Hannah Abbot som gifte sig
30 jun, 2013 20:40 |
|
Sofia Albuslover
Elev |
I filmen var Neville kär i Luna, men inte i böckerna och det är ju de som är orginalet.
Läs gärna min fanfiction så blir jag jätteglad!http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33130 Tack:) 1 jul, 2013 20:06 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Blir bara lite irriterad på att Neville och Hannah är gifta och får barn, när det var Neville och Luna som var det. Tror inte att jag kan läsa den då, för det känns för orealistiskt. DET ÄR INTE SANT!!!!!!! 1 jul, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
JO, LÄS PÅ WIKIPEDIA BULLEN1!
DÄR STÅR DET SÖK PÅ NEVILLE LONGBOTTOM 2 jul, 2013 16:06 |
|
Bullen1
Elev |
2 jul, 2013 16:19 |
|
Borttagen
|
Okej, förlåt..
2 jul, 2013 16:19 |
|
Bullen1
Elev |
2 jul, 2013 16:27 |
Forum > Fanfiction > Nevilles barn..
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen