Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den första striden mot Voldemort!

Forum > Fanfiction > Den första striden mot Voldemort!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Den som berättar är Sirius Black!
-------------------------------------------------------

Vi satt på Grimmaldiplan och bestämde vad vi skulle göra..
" Var skulle vi kriga?" Frågade Remus Lupin
" På stora fältet " Sa jag
" Hur tar vi oss dit?" Frågade Alastor Moddy
" Vi flyger såklart!" Sa jag
Vi gjorde i ordning en massa trollstavar, kvastar, knivar, svärd och yxor..
Ikväll skulle vi i Fenixorden och massor av andra goda häxor, trollkarlar och väsen strida mot Voldemort..
Vi alla var väldigt oroliga..
Men när klockan slog 21.00 var det dags, vi satte oss på våra kvastar och flög iväg, vi var framme efter ca en timme, vi lastade av alla våra vapen och ställde oss på led..
Sen hörde man massor av röster, dom var på väg.. Vi gjorde oss redo och precis när vi var klara dök massor av troll, jättespindlar, dementorer, häxor, trollkarlar och mörka väsen upp och sist kom Vodemort på kvast..
Nu börjades det!

FORTSÄTTNING KOMMER OM NÅGON KOMENTERAR!!
SKRIV GÄRNA VAD NI TYCKTE! ♥

24 jun, 2013 17:03

Fjortis
Elev

Avatar


*kommenterar*

Trombones do it louder

24 jun, 2013 17:16

Borttagen

Avatar


rätt bra faktiskt

24 jun, 2013 17:17

elliwassabi
Elev

Avatar


Bra ♥

Hola Jordinvånare

24 jun, 2013 17:32

Borttagen

Avatar


Tack, nästa kommer snart

24 jun, 2013 17:37

Forum > Fanfiction > Den första striden mot Voldemort!

Du får inte svara på den här tråden.