Pojken som ingen älskade|Drarry
Forum > Fanfiction > Pojken som ingen älskade|Drarry
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ripper
Elev |
Var hälsad. nu tänkte jag skriva en berättelse om Draco och Harry.
btw: shippar dem så hårt --------- Kap 1 -------- Draco satt i ensam i en ledig kupé. kriget var nu över. Han hade förlorat de mesta av sina vänner, Grabbe, Goyle och Pansy,flickan som alltid hade älskat honom. det var ungefär 7 personer som skulle ha gått sista året som fick återvända för att återuppta sina studier. och dessa 7 var: Ronald Weasley, Ginny Weasley, Harry Potter, Hermione Granger, Luna Lovegood och Neville Longbottom och sist men inte minst Draco Malfoy. Resten av skolan skulle återvända precis som vanligt. Draco tålde inte att se på sig själv och vara stolt över att ha nästan förintat ett av sina hem. Ja han inkluderade hogwarts som ett hem för honom. Eftersom hemma hos hans mor och far på Malfoy Manor så var det ensamt. verkligen ensamt. han orkade inte med mer ensamhet. han hade ändrat sig rejält under den tid hogwarts hade byggts upp. Draco såg detta som en helt ny start, en start på ett nytt liv. ---------------- hoppas ni gillar det. sry att det blev kort men skriver mer senare. Claresh 19 jun, 2013 07:14
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-23 kl. 16:03
|
|
C3R4
Elev |
Yeeeey bra
♡2NE1♡BIGBANG♡akmu♡ 19 jun, 2013 08:20 |
|
Ripper
Elev |
Tackar tackar :333 haha lol c:
Claresh 19 jun, 2013 21:39 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Bra! Mera!!!
19 jun, 2013 22:33 |
|
Ripper
Elev |
Here we go
Kap 1 -------- I en annan kupé lite längre bort satt Hermione, Ron, och Harry. de diskuterade varför just de få skulle få återvända men inte de andra eleverna i deras årskurs , Ginny satt med Luna och Neville i Kupén bredvid. Man kunde höra de vilda skratten genom väggen. Harry slog dövöra till Ron och Hermiones diskution och stirrade ut genom fönstret. han skulle snart få återvända till det han än en gång kallar för sitt hem. fast nu de senaste månaderna så hade han bott för sig själv på grimmaldiplan. Harry slöt sina ögon och somnade sakta in i en djup slummer, han hade inte sovit något de senaste nätterna. -------- mer? Claresh 20 jun, 2013 14:10
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-23 kl. 16:04
|
|
Bullen1
Elev |
20 jun, 2013 15:02 |
|
Ripper
Elev |
--------
Kap 1 --------- Harry vaknade av att tåget hade stannat och han hade åkt en bit framåt. Han och Ron tog ner sina väskor från hyllorna över dem och följde efter Hermione som redan stod utanför kupén. De såg att Luna, Neville och Ginny också var på väg ut. Harry muttrade hej och började gå framåt mot utgången. --------- Sry att de blev kort, men jag kommer vara bortrest i helg så jag kommer inte ha tillgång till internet Claresh 20 jun, 2013 20:53
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-23 kl. 16:04
|
|
Corriiz
Elev |
skriv gärna ett helt kapitel på datan i typ som wordpad, och fortsätt skriva mer sen när du har tid, så kapitlet blir längre. bra iallfall
![]()
20 jun, 2013 21:02 |
|
Ripper
Elev |
Haha im back
-------------------- Kap 2 --------------------- Efter att de hade anlänt till hogwarts så skildes de åt. Ginny,ron, hermione, och neville gick till griffyndoors sällskapsrum, luna gick till rawenclaws sällskapsrum. Och Harry stannade ensam kvar ute på gården. Han klättrade upp i ett träd och slog sig till ro. Det var så många tankar som virvlade runt i hans huvud, och de mesta av dem kretsade runt Draco, Harry trodde att hans besatthet för Draco Malfoy hade försvunnit för gott, men dock så hade han fel. Varje gång han blundade så såg han allting som hade hänt gå i repris på repris, och i skuggan av allt så såg han det välbekanta ansiktet hos den blonde slytherinprinsen. ----------------------- Claresh 23 jun, 2013 16:02
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-24 kl. 11:43
|
|
KajsaRC2001
Elev |
23 jun, 2013 16:21 |
Forum > Fanfiction > Pojken som ingen älskade|Drarry
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen