Ska utomlands :)
Forum > Off Topic > Ska utomlands :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
Ja, 30 maj ska jag till Turkiet för femte gången i mitt liv, ja de ska bli lite ruligt. Ska ha laddat in hela säsong 3 i ipoden så jag kan ligga i solstolen och se den ^^
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 28 mar, 2011 18:10 |
|
Piggelin
Elev |
Kul! vilken säsong?
28 mar, 2011 18:11 |
|
Pottergeek
Elev |
Säsong 3, var det ju!
It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 28 mar, 2011 19:40 |
|
ikka
Elev |
Nice! Jag ska antagligen utomlands någon gång i juni, vart har vi inte bestämt än. ^^
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 mar, 2011 19:59 |
|
Soz
Elev |
Jag vill åka till Paris, men så bler det förmodligen inte, eller London ♥ Men, men jag har inte åkt utomlands på 5 år
Sherlockian, Whovian etc. 28 mar, 2011 20:26 |
|
Knizzlare
Elev |
Så lyllo dig! Jag vill ju ocksåååå!
Jag har inte åkt utomlands på snart 4 år! Jag vill också åka till Paris och London, och det finns jättebilliga resor dit! ![]()
28 mar, 2011 21:31 |
|
NEWBORN
Elev |
28 mar, 2011 21:32 |
|
superman
Elev |
vad kul och herregud vad skönt med lite sol! själv ska man till new york under påsklovet, det ska bli nice
28 mar, 2011 23:34 |
|
jan
Elev |
29 mar, 2011 06:42 |
|
Rowena
Elev |
Hööh, Merlin ska jag ladda in ^^
Vi var utomlands förut typ varannat år, men jag var i Turkiet förra året med. Året innan i Tallinn, året innan i Turkiet .. Sen vare 2 år innan förr.. nånting Turkiet .. I know, confusing. Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 29 mar, 2011 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen