Vad gör dig ledsen?
Forum > Off Topic > Vad gör dig ledsen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isse99
Elev |
Rubriken säger väl allt antar jag.
skriver ord som mord i handen 5 jun, 2013 11:11
Detta inlägg ändrades senast 2014-06-22 kl. 17:22
|
|
Borttagen
|
När det händer någonting i en anime serie som är antingen väldigt ledset eller lyckligt. :'
Det går inte att hålla in tårarna. 5 jun, 2013 11:13 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Att jag snart slutar grundskolan och kommer sakna min klass och alla (nåja, de flesta) lärare
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 5 jun, 2013 15:02 |
|
Dramione99
Elev |
Vad som gör mig ledsen? Det finns mycket som gör mig ledsen. Det som kan göra mig mest ledsen är att se och fantisera om saker jag själv inte har och som jag aldrig tror att jag kommer få uppleva. I alla fall är det så just nu. Jag gråter över det jag saknar, oftast blir det då människor ... Annars blir jag väldigt ledsen när jag ser saker som jag vet att inte jag kan påverka och förändra, men som jag vill. Jag är också en sån som ofta börjar gråta när jag blir arg, hehe.
5 jun, 2013 15:50 |
|
Hufflepuffstrollstav
Elev |
23 jan, 2014 17:19 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
23 jan, 2014 17:19 |
|
Borttagen
|
När någon kallar mig: dryg.
23 jan, 2014 17:23 |
|
Chaemy
Elev |
23 jan, 2014 17:47 |
|
Matilda weasley
Elev |
Allt, det räcker med att någon säger nåt på skoj typ som sårar mig eller att något skriker åt mig typ
Jag är jag, det är inte du :P
23 jan, 2014 21:02 |
|
huffpuff
Elev |
23 jan, 2014 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen