Privat Rollspel (planerat, går inte att hoppa in)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat Rollspel (planerat, går inte att hoppa in)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
hej! Ni som ville rolla med mig var
Wolf Tossan Mily M.Potter Niela Så här är vår roll-tråd Jag är tyvärr urusel på att göra mallar, så,om någon av er är bra på det så får ni gärna göra en mall Nu en fråga: Ska våra personer börja på Hogwarts eller ska de ha gått där redan något år? För mig spelar det inte särskilt stor roll. Let's start!
1 jun, 2013 14:24 |
|
Tossan
Elev |
Super!
Vad sägs om den här? Namn: Ålder: Elevhem: Utseende: Personlighet: Bakgrund/familj: Skolaktiviteter: (t.ex. quidditch och DA) Relationsstatus: Favoritämne: Djur: Gillar: Ogillar: 1 jun, 2013 14:32 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Tossan: Super! Vad sägs om den här? Namn: Ålder: Elevhem: Utseende: Personlighet: Bakgrund/familj: Skolaktiviteter: (t.ex. quidditch och DA) Relationsstatus: Favoritämne: Djur: Gillar: Ogillar: Fantastisk!
1 jun, 2013 14:42 |
|
Wolf
Elev |
Håller med!
Jag går gärna tredje året på Hogwarts om det funkar för er? All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 1 jun, 2013 15:39 |
|
Borttagen
|
skriver malen när jag kommer till en dator samma med niela vi skriver mallarna ikväll kanske
1 jun, 2013 16:05 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Borttagen: skriver malen när jag kommer till en dator samma med niela vi skriver mallarna ikväll kanske det finns redan en mall, emn tack ändå EDIT: trdde att du menade att du skulle göra en mall, sry Jag tänkte att alla skulle gå på samma årskurs, emn kanske det var en dålig idé?
1 jun, 2013 16:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-06- 5 kl. 10:08
|
|
Borttagen
|
Det blir nog roligare om alla går i samma årskurs tycker jag iaf
1 jun, 2013 16:14 |
|
Borttagen
|
jag tycker att de ska som minst gå i åk 3 och uppåt
1 jun, 2013 16:15 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det blir nog roligare om alla går i samma årskurs tycker jag iaf ja skulle själv sä ga så Vill helst gå på tredje årskursen eller uppåt
1 jun, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av NyTo: Skrivet av Borttagen: Det blir nog roligare om alla går i samma årskurs tycker jag iaf ja skulle själv sä ga så Vill helst gå på tredje årskursen eller uppåt Samma här 1 jun, 2013 16:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat Rollspel (planerat, går inte att hoppa in)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen