Vill bara upplysa eder alla...
Forum > Harry Potter > Vill bara upplysa eder alla...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tossan
Elev |
...om att Harry Potter och halvblodsprinsen börjar på kanal nio om två minuter!
Vad väntar ni på!?! 27 maj, 2013 20:58 |
|
Josefine96
Elev |
27 maj, 2013 21:18 |
|
TheDeathlyHallow
Elev |
Åh, den som ändå hade nian... Jag har fortfarande bara ettan, tvåan, fyran, sexan och barnkanalen, haha
27 maj, 2013 21:20 |
|
Tossan
Elev |
Skrivet av TheDeathlyHallow: Åh, den som ändå hade nian... Jag har fortfarande bara ettan, tvåan, fyran, sexan och barnkanalen, haha Ska vi byta TV? Jag har egentligen inte tid för Harry nu, måste plugga 27 maj, 2013 22:50 |
|
TheDeathlyHallow
Elev |
Skrivet av Tossan: Skrivet av TheDeathlyHallow: Åh, den som ändå hade nian... Jag har fortfarande bara ettan, tvåan, fyran, sexan och barnkanalen, haha Ska vi byta TV? Jag har egentligen inte tid för Harry nu, måste plugga Åhh jag hade SÅ gärna bytt tv med dig! Haha ja, det är väl fördelen med att inte ha så många kanaler då 28 maj, 2013 14:16 |
|
Borttagen
|
vilken dag då??
28 maj, 2013 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Titta villken dag han/hon skrev inlägget, det var igår.vilken dag då?? 28 maj, 2013 15:53 |
|
Tossan
Elev |
Skrivet av Borttagen: vilken dag då?? Det kommer nog snart igen! 30 maj, 2013 15:23 |
|
Erica
Elev |
30 maj, 2013 22:29 |
Forum > Harry Potter > Vill bara upplysa eder alla...
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen