Fortsättning?
Forum > Harry Potter > Fortsättning?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har funderat, och vore det inte roligt om det skulle komma en fortsättning, med samma idé? Dock så är ju Harry och hans vänner lite gamla nu, eftersom man i "19 år senare" ser att de till och med skaffat barn. Man kanske kunde man skriva en bok (eller fler
21 maj, 2013 17:33 |
|
batcentaur
Elev |
senaste jag har hört är att hon sagt att en fortsättning absolut kan vara möjlig, och att hon har en del ideer om hur den i sånnafall skulle se ut.. inget som är säkert men man kan ju alltid hoppas!
skulle vara jättekul med fortsättning av Harrys son, eller att man kanske får följa voldemort och fenixordern innan det första kriget
21 maj, 2013 17:49 |
|
Erica
Elev |
21 maj, 2013 19:12 |
Forum > Harry Potter > Fortsättning?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen