Gym?
Forum > Harry Potter > Gym?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Hej jag satt och funderade idag på om det finns ett gym på Hogwarts?
Jag menar quidditchspelarna kan ju knappast bli endast muskulösa genom att spela quidditch. så ja har Hogwarts ett gym? ^^ ![]()
20 maj, 2013 19:25 |
|
Borttagen
|
Vem vet hogwards har mycket hemligheter än man tror
20 maj, 2013 19:49 |
|
NyTo
Elev |
Finns flera som frågat, och jag tycker inte att man skulle behöva ett gym för att hålla sig i form, eller det behöver jag inte iaf! Jag menar, de kan ju gå omkring eller jogga på skolans område.
21 maj, 2013 17:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av NyTo: Klart det inte behövs ett gym för att hålla sig i form ^^ Jag undrade mest för att jag har svårt att se eleverna springa runt och jobba på området eller lyfta tyngder i sovsalarna xDFinns flera som frågat, och jag tycker inte att man skulle behöva ett gym för att hålla sig i form, eller det behöver jag inte iaf! Jag menar, de kan ju gå omkring eller jogga på skolans område. ![]()
21 maj, 2013 17:31 |
|
Erica
Elev |
21 maj, 2013 19:12 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av NyTo: Klart det inte behövs ett gym för att hålla sig i form ^^ Jag undrade mest för att jag har svårt att se eleverna springa runt och jobba på området eller lyfta tyngder i sovsalarna xD Finns flera som frågat, och jag tycker inte att man skulle behöva ett gym för att hålla sig i form, eller det behöver jag inte iaf! Jag menar, de kan ju gå omkring eller jogga på skolans område. ja, haha, det skulle verka konstigt!! XD
22 maj, 2013 14:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av NyTo: haha precis xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av NyTo: Klart det inte behövs ett gym för att hålla sig i form ^^ Jag undrade mest för att jag har svårt att se eleverna springa runt och jobba på området eller lyfta tyngder i sovsalarna xD Finns flera som frågat, och jag tycker inte att man skulle behöva ett gym för att hålla sig i form, eller det behöver jag inte iaf! Jag menar, de kan ju gå omkring eller jogga på skolans område. ja, haha, det skulle verka konstigt!! XD ![]()
22 maj, 2013 14:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Det finns säkert en massa som vill hålla sig i form! Och jag sa aldrig att det var nödvändigt utan bara att jag undrade om det fanns.Onödigt! Varför skulle det behövas egentligen? För det första så har ju magi, och för det andra, kan de inte bara jogga eller något på rasterna eller efter skoltid? DU får inte mer muskler med hjälp av magi och ja du kan säkert jogga runt på skolan men ingen gör ju någonsin det. ![]()
22 maj, 2013 14:52 |
|
Mintygirl89
Elev |
De elever som kan simma kanske tar ett dopp i sjön för att hålla sig i form. Prefekterna kan kanske använda sitt badrum som simbassäng!
Läs gärna Tårar från himlen :D <3
22 maj, 2013 15:11 |
Forum > Harry Potter > Gym?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen