Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan hängslebyxor och Luna99

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan hängslebyxor och Luna99

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Japp Luna99 tråden är skapad

Mallen:
Namn:
Bändare:
Barn till:
Syskon:
Ålder:
Utseende:
Svagheter:
Styrkor:
Ridjur/husdjur:
Övrigt:

Min mall:
Namn: Yan
Bändare: jord
Barn till: Socka och Suki (stavning?)
Syskon: en blind jordbändar syster Rophi (ja, jag älskar toph)
Ålder: 17
Utseende: som en kyoshi (stavning?) krigare med lång hästsvans fläta
Svagheter: i krig så blir det lite, kriga först, tänka sen.Något tankspridd i bland
Styrkor: är väldigt akrobatisk och vig
Ridjur/husdjur: Ridjur: en son ödla som mei, tay li och azula rider på i bok två Husdjur: en "momo"(vad tusan heter dem?)
Övrigt: är en Kyoshi (stavning?) krigare


Var mallen bra?

12 maj, 2013 10:13

Borttagen

Avatar


Jättebra mall! Jag ska sätta igång med min nu!

12 maj, 2013 10:25

Borttagen

Avatar


Yey

12 maj, 2013 10:28

Borttagen

Avatar


Min mall:
Namn: Seth
Bändare: Eld (och blixt)
Barn till: Zuko
Syskon: Äldre bröderna Iroh (24) och Jiro (23)
Ålder: 17, fyller 18
Utseende:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.favim.com%2Forig%2F45%2Fanime-boy-cool-hoodie-manga-Favim.com-410734.jpg Ögonen är mer guld-gröna och håret är mörkare.
Svagheter: Seth har svårt att sitta stilla ibland och kan tappa humöret. Mer rollas fram.
Styrkor: Han är duktig med Dao och duktig på att smyga. Mer rollas fram.
Ridjur/husdjur: Fire ferret, Aki.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages3.wikia.nocookie.net%2F__cb20121111175826%2Favatar%2Fimages%2Fc%2Fc8%2FPabu_about_to_comfort_Korra.png
Övrigt: Använder Dao-svärd, som Zuko. Han är Eld Nationens yngsta prins. Seth är också väldigt lik sin far. Mer rollas fram.


Och förresten, en "momo" ( xD ) är ju typ en flygande lemur.

12 maj, 2013 21:40

Borttagen

Avatar


japp, jag vet men jag kom inte på just då

12 maj, 2013 21:43

Borttagen

Avatar


Oki c:
Men, ska vi ha någon speciell story att gå lite efter? Eftersom att vi rollar deras barn är ju kriget över och det är typ världsfred... Ska vi kanske hitta på något sorts problem de kommer att möta?

12 maj, 2013 21:49

Ginny 04
Elev

Avatar


Toppen var det länge sen du skrev det här?
Jag visste inte att du fortfarande gillade avatar?

20 maj, 2014 08:52

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan hängslebyxor och Luna99

Du får inte svara på den här tråden.