Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kärlek i Seuol (SV)

Forum > Fanfiction > Kärlek i Seuol (SV)

Användare Inlägg
rosea
Elev

Avatar


Hejsan! Tänkte skriva en berättelse om en svensk tjej som flyttar med sina föräldrar till Sydkorea i ett år
Namn: Kärlek i Seoul
Språk: Svenska
Rating: Vet inte, 10 kanske?
Handling: 16-åriga Freya tvingas (mot sin vilja) att flytta till Sydkorea med sina föräldrar. Hon börjar i en svensk skola där, och får en handledare, den snygge Jing. Jing är mycket engagerad i att visa Freya hela Seoul, och han börjar få känslor för henne. Känner Freya samma sak? Och i så fall, vad händer när hon flyttar hem igen?

Verkar det intressant

TEBAKS IGEN

9 maj, 2013 23:39

Forum > Fanfiction > Kärlek i Seuol (SV)

Du får inte svara på den här tråden.