vad tror ni??
Forum > Harry Potter > vad tror ni??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om inte Neville hade dödat ormen så skulle den ha dödat Ron och Hermione eller vad tror ni??
9 maj, 2013 16:09 |
|
Borttagen
|
Skulle den inte alls. Ron och Hermione var väl inte ens nära Nagini? Eller är jag lite knäpp nu...
9 maj, 2013 18:00 |
|
Borttagen
|
Eh Nagini var på väg mot dom ju
9 maj, 2013 18:02 |
|
Borttagen
|
Det tror jag inte... I filmen ja, men tror inte att det var så i boken.
9 maj, 2013 18:12 |
|
Erica
Elev |
9 maj, 2013 19:16 |
Forum > Harry Potter > vad tror ni??
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen