Quiditch planen faller i bittar
Forum > Harry Potter > Quiditch planen faller i bittar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad tänker ni då ni ser i dödrelikerna att quiditch planen faller i bitar och eldas upp ¨
Jag tänker nä quitich planen och minns alla matcher de ha haft där. 2 maj, 2013 22:00 |
|
The Daily Prophet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad tänker ni då ni ser i dödrelikerna att quiditch planen faller i bitar och eldas upp ¨ Jag tänker nä quitich planen och minns alla matcher de ha haft där. Jag tänker på hur synd allt är och hur mycket man måste tacka alla som vart med och bekämpat Voldis.
3 maj, 2013 10:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag tänker: "Vilket jäkla jobb att bygga upp och laga allt igen." xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 maj, 2013 10:30 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
jag tänker på alla minnen där ifrån och Harrys första Quidditch match!
_______________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 11:38 |
|
Borttagen
|
Ja det är ju ett himla jobb det ochså.. 3 maj, 2013 12:41 |
|
Borttagen
|
segt...
3 maj, 2013 16:32 |
|
Unik
Elev |
Vill minnas att jag tyckte det var supersorgligt när jag såg det första gången. Flashback haha. xD Andra tanken var väl som Vildvittra sa "men guud vad jobbigt att bygga upp allt igen!". xP
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 3 maj, 2013 16:34 |
|
bullen289
Elev |
För mugglare ja
3 maj, 2013 23:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av bullen289: För mugglare ja Ja, visserligen men ändå xD Mina tankar kan vara lite random ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 maj, 2013 23:36 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av Vildvittra: haha, jo det är klart Skrivet av bullen289: För mugglare ja Ja, visserligen men ändå xD Mina tankar kan vara lite random ;P 3 maj, 2013 23:37 |
Forum > Harry Potter > Quiditch planen faller i bittar
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen