Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Internationella Hp dagen idag!!

Forum > Harry Potter > Internationella Hp dagen idag!!

Användare Inlägg
Annie Potter
Elev

Avatar


Japp visste ni det?
Själv fick man reda på det igår
Hur firar ni denna underbara dag, eller är det bara som vanligt?
Nu disskuterar vi

Spoiler:
Tryck här för att visa!Taggar några:

Molly Evans
lilly00
Jennie Weasley
YES
Moa G
Nessie Black
Winny Geasley
Ginny Weasley 100

Mitt motto: Bara för att jag inte gör det som känns fel, betyder inte det att jag är feg.

2 maj, 2013 12:16

Borttagen

Avatar

+1


Jag ska efter lunceh se på Harry potter filmer och skriva ett inlägg på bloggen. Jag ska även tänka på de som gav sitt liv på striden om hogwards för 15 år sen

2 maj, 2013 12:35

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Länge leve hp!!!!
___________________________
YOHIO♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

2 maj, 2013 13:04

Annie Potter
Elev

Avatar


åå vad fint det ska jag nog också göra
Mily

Håller helt med dig♥
Ginny Weasley 100

Mitt motto: Bara för att jag inte gör det som känns fel, betyder inte det att jag är feg.

2 maj, 2013 13:32

Borttagen

Avatar


GLAD INTERNATIONELLLA HP DAGEN!!!!!!!!!

2 maj, 2013 14:04

Solkatten
Elev

Avatar


På vilket sätt är det den internationella HP dagen?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 maj, 2013 14:18

Annie Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
På vilket sätt är det den internationella HP dagen?


Googla

Mitt motto: Bara för att jag inte gör det som känns fel, betyder inte det att jag är feg.

2 maj, 2013 15:02

YES
Elev

Avatar


Jag firar med min syster genom att klä ut oss till Hogwarts elever och göra trollstavar!

Whatever https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F4b2a5ad3051e37d9fd716235066fbdc2%2Ftumblr_mj7q4cHpIw1s1flmlo1_500.gif

2 maj, 2013 17:31

Borttagen

Avatar


Jag skall göra nada, för mig är alla dagar HP-aktiga

2 maj, 2013 17:33

Annie Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag skall göra nada, för mig är alla dagar HP-aktiga
'

Haha okej♥

Skrivet av YES:
Jag firar med min syster genom att klä ut oss till Hogwarts elever och göra trollstavar!


å det hade varit kul♥

Mitt motto: Bara för att jag inte gör det som känns fel, betyder inte det att jag är feg.

3 maj, 2013 08:07

Forum > Harry Potter > Internationella Hp dagen idag!!

Du får inte svara på den här tråden.