Va??
Forum > Harry Potter > Va??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bigsnowman
Elev |
När jag spelade frågesporten så kom det en fråga som sade:
"Vad stod det på väggen när Hemligheternas Kammare hade öppnats?" Alternativen var: * Hemligheternas kammare har öppnats - arvtagarens fiender, ta er i akt! * -- * -- * Hennes skelett kommer att vila i kammaren i evig tid. När kammaren öppnats stod det ''Hemligheternas kammare har öppnats - arvtagarens fiender, ta er i akt!'' så jag kryssade i det och fick fel! Varför då? 1 maj, 2013 13:52 |
|
Matizze
Elev |
För det första så tror jag att du läste fel på frågan. Frågan är egentligen "Vad stod det på väggen när Ginny hade dragits ner i Hemligheternas Kammare?" Tro mig, jag har också läst fel på den ett antal gånger.
För det andra så har den här tråden hamnat i fel forum. Den borde ligga i forumet Mugglarportalen ![]()
1 maj, 2013 14:08 |
Forum > Harry Potter > Va??
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen